Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem.

Policja – odpowiada za porządek publiczny. W zależności od misji może być sojusznikiem lub wrogiem. Występuje w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III, Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered i Call of Duty: Modern Warfare.

Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered

Masakra na międzynarodowym Lotnisku Zachajewa

Na lotnisku w Moskwie, Wewnętrzny Krąg zrobił zamach, którego celem było wywołanie 3WŚ. Powstrzymać terrorystów oprócz ochrony i antyterrorystów, próbowała także policja, która obstawiła całe lotnisko, i jeśli tylko gracz spróbował za bardzo zbliżyć się do blokady, od razu ginął.

Inwazja na Wirginię

Podczas inwazji na Wirginię, gracz może zobaczyć zniszczone samochody policyjne, jednak samych funkcjonariuszy nie ma.

Call of Duty: Black Ops

Policja w Hawanie

Po zabójstwie Kapitana Milicji i kilku innych żołnierzy Tropas, policja starała się bezskutecznie zatrzymać agentów Op 40.

Żandarmeria Wojskowa USA

Członkowie Żandarmerii Wojskowej na motorach

Występuje ona tylko w jednej misji kiedy eskortuje Alexa Masona, Jasona Hudsona, Roberta McNamarę i nieznanego generała do Pentagonu na spotkanie z prezydentem. Występuje również jako zombie na mapie ''Five''.

Call of Duty: Modern Warfare 3

New York Police Departament

Ich pojazdy możemy zobaczyć w Nowym Jorku podczas misji "Czarny wtorek".

Londyńska policja

Metropolitan Police Service

Razem z SAS, MPS miała za zadanie zabezpieczyć ciężarówki z toksyczną substancją i zapobiec zamachowi w Londynie.

Ochrona na lotnisku

W retrospekcji Jurija możemy zobaczyć ochronę walczącą z terrorystami.

New Jersey Police Departament

Ich pojazdy możemy zobaczyć na mapie Interchange.

Atak na Hotel Oasis

Po ataku na Hotel Oasis, policja przyjechała na miejsce, aby zobaczyć co się stało i być może aby aresztować Kapitana Price'a, co jest jednak mało prawdopodobne, gdyż żołnierz nie może zostać aresztowany przez policję, bo musi to zrobić Żandarmeria Wojskowa.

Call of Duty: Black Ops II

Policja w Los Angeles

Los Angeles Police Departament

LAPD eskortuje Harpera, Davida Masona, Samuelsa i panią prezydent do bunkra w Los Angeles. Po ataku na konwój razem z wojskiem walczyli z terrorystami.

Federalne Biuro Śledcze

Operacyjny FBI

FBI razem z policją eskortowało konwój. Jest również frakcją grywalną w trybie multiplayer.

Ochrona Colossus

Pojawia się ona tylko w misji "Karma", gdzie ochraniała oni pływające miasto - Colossus i walczyli z terrorystami z Cordis Die.

Call of Duty: Ghosts

Austin Police Departament

Pojazd tej frakcji występuje na mapie Tremor.

Call of Duty: Advanced Warfare

Policjanci w San Francisco

San Francisco Police Departament

SFPD możemy zobaczyć w trailerze oraz w misji "Zawalony" gdzie pomagają walczyć z siłami Atlasu.

Żandarmeria Wojskowa Atlasu

Żandarm Atlas Corporation

Patrolują oni wiele miejsc wokół kwatery głównej Atlasu. Pierwszy raz widzimy ich w misji "Atlas". Potem możemy ich zobaczyć w misji "Utopia" gdzie atakują nas po odkryciu sekretu Ironsa. Występują również w więzieniu Atlasu w misji "Schwytany".

Multiplayer

Odgrywa ona ważną rolę na mapie Urban, gdzie odcina na jakiś czas pewne miejsca na mapie dla graczy.

Call of Duty: Black Ops III

W misji "Zemsta" możemy zobaczyć wielu singapurskich policjantów.

Morg City Police Departament

Jack Vincent i jego partner są jego członkami. Występują również na mapie trybu zombie Shadows of Evil gdzie gramy jako Jack.

Call of Duty: Modern Warfare

Metropolitan Police Service

Podczas misji "Piccadilly" policja pomaga Kyle'owi Garrickowi i Kapitanowi Price'owi. Należą do nich członkowie CTSF: Crowley, Brooks, Raven, Fowler.

Rosyjska policja

Rosyjska policja wraz z żołnierzami Al-Katala, przebywa w St. Petersburgu w Rosji w misji "Dawni towarzysze".

Policja Kastowii

Niektórych policjantów tej jednostki można zobaczyć w Werdańsku, w niektórych misjach Operacji Specjalnych.