FANDOM

AWtopright

Polowanie – szósta misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Po wprowadzeniu Mitchell przejmuje kontrolę nad systemem kamer w miasteczku. Musi przeskanować kilka osób w poszukiwaniu informatora. Po przeskanowaniu kilku osób, wreszcie udaje mu się przeskanować tą odpowiednią. Jack podąża za Iloną uliczkami. Gdy się rozdzielają, okazuje się, że Ilona napotkała na patrol KVA. Wtedy razem z Mitchellem eliminuje ich. Po dotarciu do pewnego budynku i wyeliminowaniu wszystkich wrogów wewnątrz, używając drona, Mitchell pomaga oddziałowi Atlasu, w infiltracji bazy wroga. Po wyeliminowaniu patroli, Gideon i reszta może przedostać się do budynku. Po kilku minutach oddział czeka już pod drzwiami pokoju z Hadesem. Mitchell zabija go przy pomocy drona, jednak po weryfikacji okazuje się, że był to tylko sobowtór, z podczepionymi ładunkami wybuchowymi, które zabijają jednego z żołnierzy. Wtedy Mitchell osłaniając oddział Gideona umożliwia im ucieczkę. Po założeniu egzoszkieletów, Mitchell z Iloną mają za zadanie zatrzymać konwój z Hadesem. Po wyeliminowaniu dużych oddziałów wroga i dostaniu się na ulicę, Mitchell umieszcza ładunek wybuchowy i niszczy samochody z konwoju. Po krótkiej walce z ochroniarzami, Mitchell zostaje potrącony przez samochód, a Ilona samotnie walczy z Hadesem. W pewnym momencie Mitchell podcina gardło Hadesowi, w wyniku czego ten ginie. Tuż po potwierdzeniu jego tożsamości, nagle ''budzi się'' i mówi tylko jedno zdanie: "On wie, Irons wie." po czym ginie. Misja dobiega końca.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

Typ Egzo: Specjalistyczne Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia