AWtopright

Polowanie – szósta misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Po wprowadzeniu gracz przejmuje kontrolę nad systemem kamer w miasteczku. Musi zbliżać obraz i przeskanować kilka osób w poszukiwaniu informatora. Gdy przybliża obraz, widzi wskaźnik siły sygnału, którym kieruje się, by szukać celu. Kilka pierwszych osób okazuje się fałszywym tropem. Dopiero po przełączeniu kamery na inne odnajduje poszukiwanego.

Infiltracja bazy wrogaEdytuj

Gracz podąża za Iloną uliczkami. Gdy się rozdzielają, idzie prosto po schodach w stronę wskaźnika misji i po cichu pozbywa się strażnika, zachodząc go od tyłu. Później idzie za towarzyszką pod drzwi bazy KVA i wchodzi do środka.

Gracz następnie czeka, aż Ilona użyje granatu oznaczającego pozycje wrogów, po czy eliminuje pierwszego przeciwnika krążącego po pokoju obok, a potem dwóch kolejnych. Musi strzelać z zaskoczenia, gdyż nie może zostać wykryty.

Gracz wchodzi za Iloną po schodach i czeka, aż zabije wroga na kanapie. W pokoju obok jest jeszcze jeden terrorysta. Po tym jak skończy rozmawiać z Hadesem i gracz likwiduje go. Później wchodzi do pokoju i czeka, aż otrzyma komunikat włożenia egzoszkieletu. Wtedy podchodzi do stołu i wkłada kombinezon. Wychodzi na balkon i we wskazanym momencie przejmuje kontrolę nad dronem snajperskim.

Sterowanie dronemEdytuj

Pod bramę podjeżdża ciężarówka z sojusznikami. Gracz strzela do zbliżających się do pojazdu wrogów, gdy znajdują się przy drzwiach auta. Później czeka chwilę i zabija dwóch wrogów znajdujących się nieco z tyłu na murze po obu stronach dziedzińca. Pozostałych likwidują sojusznicy na dole.

Następnie gracz likwiduje wrogów, którzy zauważą sojuszników. W tym tego, który zaatakuje Gideona. Później podlatuje, tak, aby widział wnętrze budynku przez szklane szyby. Gracz daje znać, gdy będzie gotów i wciska przycisk detonacji. Później zaczyna strzelać do wrogów w środku.

Zatrzymanie transportuEdytuj

Towarzysze przesuwają się w okolicę schodów. Zadaniem gracza jest pozbycie się najpierw dwóch wrogów na samym szczycie. Później należy strzelić w jeden z samochodów na parkingu. Gdy wrogowie podchodzą do auta, gracz zabija ich. Następnie przesuwa się tak, by móc obserwować wnętrze budynku i spotkanie. Po chwili, na komendę zabija Hadesa. Okaże się jednak, że to jego sobowtór.

Rozpoczyna się zasadzka. Gracz musi obserwować sojuszników i likwidować wszystkich wrogów, którzy do nich strzelają. Po chwili dron zostaje zestrzelony.

Gracz biegnie za Iloną, likwidując po drodze terrorystów. Na ulicach i na balkonach pojawia się wielu wrogów. W końcu dociera do przejścia, przy którym wyrywa kratę. Idzie za Iloną i czeka przy drzwiach wyjściowych. W tym momencie zaczyna do nich strzelać snajper.

By unikać śmierci, gracz stosuje się do wskazówek Ilony. Biegnie za nią, a w odpowiednich momentach skacze lub strzela w kierunku snajpera na wieży, by towarzyszka mogła przejść dalej. W końcu docierają na poziom ulicy. Tam atakują ich drony. Po ich pokonaniu biegną dalej do restauracji. Gdy wychodzą na zewnątrz, gracz musi udać się do oznaczonej pozycji po rakietę, której ma użyć do zniszczenia stanowiska snajpera. Gdy to uczyni, biegnie do Ilony i pomaga jej przepchnąć ciężarówkę. Następnie podkłada ładunki w oznaczonym miejscu i wciska przycisk, gdy otrzymuje rozkaz. Zaczyna eliminować wszystkich wrogów na ulicy.

Na końcu gracz podchodzi do samochodu Hadesa i zaczyna wyciągać go z auta. Nagle nadjeżdża SUV, który próbuje potrącić Mitchella. Gdy tylko Ilona zabija kierowcę, Hades odzyskuje przytomność i zaczyna z nią walczyć. Mitchell odbiera Hadesowi nóż i podcina mu gardło. Jeszcze przed śmiercią ten przekazuje bohaterowi chip i wypowiada słowa: "On, wie. Irons, wie."