FANDOM

AWtopright

Polowanie – szósta misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Po wprowadzeniu Mitchell przejmuje kontrolę nad systemem kamer w miasteczku. Musi przeskanować kilka osób w poszukiwaniu informatora. Po przeskanowaniu ich, wreszcie udaje mu się przeskanować tą odpowiednią. Jack podąża za Iloną uliczkami. Gdy się rozdzielają, okazuje się, że Ilona napotkała patrol KVA. Wtedy razem z Mitchellem eliminuje ich. Po dotarciu do pewnego budynku i wyeliminowaniu wszystkich wrogów wewnątrz, używając drona, Mitchell pomaga oddziałowi Atlasu, w infiltracji bazy wroga. Po wyeliminowaniu patroli, Gideon i reszta może przedostać się do budynku. Po kilku minutach oddział czeka już pod drzwiami pokoju z Hadesem. Mitchell zabija go przy pomocy drona, jednak po weryfikacji okazuje się, że był to tylko sobowtór, z podczepionymi ładunkami wybuchowymi, które zabijają jednego z żołnierzy. Wtedy Mitchell osłaniając oddział Gideona umożliwia im ucieczkę. Po założeniu egzoszkieletów, Mitchell z Iloną mają za zadanie zatrzymać konwój z Hadesem. Po wyeliminowaniu dużych oddziałów wroga i dostaniu się na ulicę, Mitchell umieszcza ładunek wybuchowy i niszczy samochody z konwoju. Po krótkiej walce z ochroniarzami, zostaje potrącony przez samochód, a Ilona samotnie walczy z Hadesem. W pewnym momencie Mitchell podcina gardło Hadesowi, w wyniku czego ten ginie. Tuż po potwierdzeniu jego tożsamości, nagle ''budzi się'' i mówi tylko jedno zdanie: "On wie, Irons wie.". Misja dobiega końca.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

Typ Egzo: Specjalistyczne Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia Edytuj

Żyjemy by umrzeć Żyjemy by umrzeć (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Ukończ "Polowanie".
Łatwa zdobycz Łatwa zdobycz (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
W "Polowanie" zabij 3 przeciwników, jednym strzałem z drona snajperskiego.