FANDOM

Cod4topright MWRtopright

Polowanie – siódma misja w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Gracz wciela się w niej w Johna "Soapa" MacTavisha. Celem misji jest dojście do punktu ewakuacji.

OpisEdytuj

Drużyna gracza siedzi w helikopterze, w który nagle uderza pocisk Stingera. Helikopter się rozbija. Gracz budzi się, po czym idzie razem z kompanami, Gazem, Nikołajem, Johnem Price'em oraz losowo generowanym żołnierzem SAS, do punktu ewakuacji, zabijając po drodze wrogów. Misja kończy się, gdy pilot samolotu AC-130 mówi, że będzie osłaniał drużynę w drodze do punktu ewakuacji.

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Ciekawostki Edytuj

  • Niemożliwym jest, by żołnierze przeżyli eksplozję i uderzenie helikoptera o ziemię.
  • Misja operacji specjalnych "Strażnik" z Call of Duty: Modern Warfare 2 wykorzystuje tą samą mapę. Podobnie jak w przypadku Prypeci, została ona lekko urozmaicona. Dodano m.in. możliwość wejścia do domu farmera.
  • Niemożliwe jest, żeby żołnierze ultranacjonalistów nie zauważyli chowających się w trawie żołnierzy SAS. Nawet gdy przemkniemy niezauważenie, gra wymusza atak.
  • W tej misji występuje pewien błąd. Jeśli przed pojawieniem się polecenia, aby zestrzelić śmigłowiec zdążymy go trafić dwa razy, to nie rozbije on się i mimo kolejnych trafień będzie ciągle krążył w powietrzu płonąc.