FANDOM

Power-Up - to chwilowe ulepszenia dla graczy w Trybie Zombie.

Bonfire SaleEdytuj

Osobny artykuł: Bonfire Sale

Power-Up występujący tylko w Call of Duty: Black Ops na mapie "Five". Dzięki temu power-upowi możemy ulepszyć broń za zaledwie 1000 punktów.

CarpenterEdytuj

Osobny artykuł: Carpenter

Power-Up pojawiający się w każdej części gry posiadającej Tryb Zombie. Powoduje on, że wszystkie miejsce, którymi zombie mogą dostać się do gracza zostają zabarykadowane, do tego każdy z obecnych graczy otrzymuje 200 punktów.

Dodatkowe PunktyEdytuj

Osobny artykuł: Dodatkowe Punkty

Power-Up pojawiający się tylko w Call of Duty: Black Ops na mapie Moon i w Call of Duty: Black Ops II na mapach Green Run i Buried. Daje on graczom pewną ilość punktów.

W Call of Duty: Black Ops występuje tylko na mapie Moon jako losowy efekt użycia QEDa. Pojawia się w trzech wariantach:

  • z biało-niebieską aurą – punkty otrzymuje tylko gracz, który zebrał power-up;
  • z zieloną aurą – punkty otrzymują wszyscy gracze.
  • z czerwoną aurą – gracze tracą całość lub część punktów, gdy zombie zbierze power-up.

W Call of Duty: Black Ops II pojawia się na mapach Green Run i Buried. Służy on do dzielenia się punktami z innymi graczami.

Podwójne PunktyEdytuj

Osobny artykuł: Double Points

Power-Up pojawiający się w każdej odsłonie Call of Duty posiadającej Tryb Zombie. Power-Up ten podwaja zdobywane punkty na 30 sekund.

Fire SaleEdytuj

Osobny artykuł: Fire Sale

Power-Up występujący w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II (Nuketown Zombies, Mob of the Dead, Buried i Origins) i Call of Duty: Black Ops III sprawia on, że w każdym pomieszczeniu pojawia się Skrzynka losująca, a każdy los będzie kosztował 10 punktów.

Insta-KillEdytuj

Osobny artykuł: Insta-Kill

Power-Up występujący w każdej części Call of Duty posiadającej Tryb Zombie. Power-Up ten pozwala na zabicie każdego zombie za pomocą jednego uderzenia nożem/strzału niezależnie od rundy.

Krew ZombieEdytuj

Osobny artykuł: Krew Zombie

Power-Up występujący tylko w Call of Duty: Black Ops II na mapie Origins. Kiedy zdobędziemy Krew Zombie ekranie stanie się czerwony, co spowoduje, że zombie nie będą nas atakować i skupią się na innych graczach.

Losowa Butelka PerkuEdytuj

Osobny artykuł: Losowa Butelka Perku

Power-Up występujący w Call of Duty: Black Ops na mapach Ascension, Shangri-La, Call of the Dead i Moon oraz w Call of Duty: Black Ops II na mapach Die Rise i Buried. Jak sama nazwa wskazuje po zdobyciu power-upu otrzymujemy losową butelkę perku.

Machina ŚmierciEdytuj

Osobny artykuł: Machina śmierci

Power-Up występujący w Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops III. Powoduje on, że gracz dostaje machinę śmierci.

Max AmmoEdytuj

Osobny artykuł: Max Ammo

Power-Up występujący w każdej części Call of Duty posiadającej Tryb Zombie. Jak sama nazwa wskazuje Max Ammo powoduje, że wszyscy gracze otrzymują maksymalną ilość amunicji.

Mięso ZombieEdytuj

Osobny artykuł: Mięso Zombie

Power-Up występujący w Call of Duty: Black Ops na każdej mapie posiadającej tryb Żałoba. Działa bardzo podobnie jak Małpka z talerzami, z różnicą taką, że mięso rzucone w jakiegokolwiek gracza z drużyny przeciwnej sprawi, że zombie zaczną go atakować.

NukeEdytuj

Osobny artykuł: Nuke

Power-Up występujący w każdej części Call of Duty posiadającej Tryb Zombie. Działa on na takiej zasadzie, że po zdobyciu takowego power-upu wszystkie zombie zaczną się palić i wybuchną, a Demoniczny głos krzyknie "Kaboom!".