FANDOM

MW2icontr

Próba czasowa (ang. Time Trial) – trzynasta operacja specjalna w Call of Duty: Modern Warfare 2, należąca do sekcji Charlie. Jest ona oparta na misji kampanii, Alpinista.

Najlepszym wynikiem Infinity Ward w ukończeniu tej operacji specjalnej, jest jedna minuta i siedem sekund.

OpisEdytuj

Okoliczności tej operacji specjalnej są inspirowane pościgiem na skuterze śnieżnym, mającym miejsce pod koniec misji kampanii, "Alpinista". Próba czasowa rozpoczyna się na szczycie Tien Szanu. Zadaniem gracza jest dotarcie do linii mety przed końcem wyznaczonego czasu, przejeżdżając przez rozmieszczone po torze bramki. W zależności od wybranego poziomu trudności, misja rozpoczyna się z inną ilością czasu.

  • Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2) Normalny – 15 sekund
  • Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2)Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2) Doświadczony – 10 sekund
  • Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2)Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2)Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2) Weteran – 8 sekund

Przejazd przez bramkę zapewnia dodatkowe cztery sekundy czasu na normalnym i doświadczonym poziomie trudności. Na weteranie premia wynosi jedynie trzy sekundy. Misja kończy się po przebyciu ogromnej rozpadliny na końcu toru.

BronieEdytuj

  Broń startowa  

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Choć próbie czasowej nie ma żadnych przeciwników, szacowane siły wroga są określane jako "Lekkie". W "Wyścigu" natomiast, pomimo występowania nieprzyjaciół, siły wroga są tam określone jako "Minimalne".