FANDOM

Cod4topright

Prezenter wiadomości – postać słyszana w kilku momentach gry Call of Duty 4: Modern Warfare.

Biografia Edytuj

Postać tę wielokrotnie słychać podczas kampanii. Jest ona pracownikiem nieznanej stacji telewizyjnej i nadaje tam wiadomości. Gracz ma okazję uczestniczyć w wydarzeniach, z których prezenterka robi reportaż m. in. przeszukiwanie statku na Morzu Beringa, konflikt środkowowschodni czy zakończenie działań wojennych w Rosji.

Cytaty Edytuj

„...mniej niż jeden dzień po telewizyjnej egzekucji zdetronizowanego arabskiego przywódcy Yasira Al-Fulaniego, amerykańscy Marines stacjonujący w Zatoce Perskiej w stanie nadzwyczajnym dostali rozkaz zaatakowania małego, ale bogatego w ropę kraju. Jego następca, Khaled Al-Asad, przeprowadził osobiście głośną egzekucję w państwowej telewizji, oskarżając Al-Fulaniego o przedkładanie zagranicznych interesów nad rodakami. Podczas gdy dokładny czas i miejsce amerykańskiej operacji zostały ukryte, Sekretarz Obrony USA oświadczył, że rozmieszczone siły będą znaczące i że Al-Asad nie będzie mógł dalej destabilizować regionu poprzez ekspansjonizm militarny.”
— Słyszalne w misji Zaciemnienie, gdy dwóch Rosjan ogląda wiadomości.
„Po ciężkich walkach amerykańscy marines rozpoczęli natarcie na miasto w którym broni się Al-Asad. Nasiliły się walki w stolicy. Ogień przeciwlotniczy i płonące budynki rozświetlają miasto.”
— Dziennikarz przed misją Bagno.
„...ciężkie walki trwały całą noc. Amerykańscy marines kontynuowali natarcie na stolicę, ścigając Khaleda Al-Asada. Prowadzone są sporadyczne walki. Siły Al-Asada wycofują się w stronę pałacu prezydenckiego.”
— Przezenterka w przerywniku do misji Świnia bojowa.
„...Rząd rosyjski wydał oświadczenie, w którym potwierdził informacje o przeprowadzeniu serii testów jądrowych w Środkowej Rosji. Choć światowi przywódcy szybko skrytykowali te działania. przedstawiciele Rosji utrzymują, że testy rakietowe nie złamały żadnych protokołów Narodów Zjednoczonych. Nie uzyskaliśmy żadnych komentarzy od partii ultranacjonalistycznej, w której prawdopodobnie rozpoczęła się walka o władzę. Pozostałe wiadomości. Z powodu silnego sztormu przerwano poszukiwania okrętu, który zaginął na Morzu Barentsa.”
— Jej reportaż po zakończeniu wojny w Rosji.

Ciekawostki Edytuj