Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare.

Procesor balistyczny – dodatek do broni występujący w Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Online, Call of Duty: Black Ops III i Call of Duty: Infinite Warfare. Redukuje on kołysanie się broni.

Call of Duty: Black Ops II

Może on zostać dodany do wszystkich karabinów snajperskich z przyszłości. Nie może być wyposażony razem z celownikiem ACOG czy celownikiem mechanicznym, jednak można razem z nim używać zmiennej optyki i celownika dwuzakresowego.

Galeria

Call of Duty: Online

Występuje on też w Call of Duty: Online i tak jak w poprzedniej części nie może być połączony z innymi celownikami.

Call of Duty: Advanced Warfare

Kampania

W kampanii ten dodatek możemy zobaczyć misji "Rozszczepienie" na NA-45 i w misji "Utopia" na Atlasie 20mm.

Multiplayer

Dostępny jest tutaj dla wszystkich karabinów snajperskich i dla jednego z wariantów karabinu MORS ze zrzutu. Warto też zwrócić uwagę na to, że w przeciwieństwie do jego wersji z Black Ops II, nie można go używać razem z innymi celownikami.

Call of Duty: Black Ops III

Dodatek ten powraca w tej części i tak jak w poprzednich nie może być używany razem z innymi celownikami.

Galeria

Call of Duty: Infinite Warfare

W tej części jego działanie się nie zmieniło.