FANDOM

MW3tr

Prolog – pierwsza misja aktu I w Call of Duty: Modern Warfare 3 w postaci interaktywnego przerywnika filmowego. Gracz wciela się w niej w Johna "Soapa" MacTavisha.

OpisEdytuj

Akcja dzieje się kilka godzin po wydarzeniach z misji "Koniec gry" gdzie Price i Nikołaj wiozą rannego Soapa do doktora. W tym czasie Soap doznaje przebłysków minionych wydarzeń. Gracze widzą między innymi walki z Shepherdem. W końcu żołnierze docierają do doktora, lecz ranny Soap zaczyna mdleć po czym Nikołaj mówi "Tracimy go! Ładuję. Trzy, dwa, jeden. Uwaga!" Potem pojawia się logo Modern Warfare 3 i misja się kończy.

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Prolog ma wiele nieścisłości z misją "Koniec gry". Soap ma inny ubiór, wyraźnie zielony. Price nie ma najmniejszych śladów po walce z Shepherdem, mimo że wyraźnie oberwał, a jego strój też jest całkiem inny. Nikołaj również wygląda zupełnie inaczej, a także ma inny głos.
  • Jest to jedyna misja w Modern Warfare 3 oraz ostatnia w serii Modern Warfare, w której gracz wciela się w Soapa.
  • Jurij powinien być obecny w tej misji, jednak jest niedostrzegany. Niektóre postacie wydają się nim być, ale to najprawdopodobniej losowa postać, podobna do Jurija.
  • Jest to jedyna misja w Modern Warfare 3, która nie posiada opisu i nie ma w niej dostępu do żadnej broni. W trylogii Modern Warfare jest trzecią taką misją. Pierwsza to "Przewrót pałacowy".