Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare.
Complete.png Ten artykuł zawiera sekcje wymagające uzupełnienia. Jeśli możesz, uzupełnij je.

Przesada – atut poziomu 2. występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Modern Warfare Remastered, atut typu Elite w Call of Duty: Ghosts oraz atut poziomu 1. w Call of Duty: Modern Warfare. Dzika karta występująca w Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III oraz Call of Duty: Black Ops IIII. Także zestaw uzbrojenia w Call of Duty: Infinite Warfare.

Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare Remastered

(do uzupełnienia)

Call of Duty: World at War

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops II

Ta dzika karta pozwala na wyposażenie się w drugą broń podstawową zamiast broni dodatkowej.

Call of Duty: Ghosts

Możliwość przenoszenia dwóch broni głównych.

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Advanced Warfare

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops III

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Infinite Warfare

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIII

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare

(do uzupełnienia)