Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Pułapka latarniana – rodzaj pułapki na zombie występujący na mapie Tag der Toten.

Na mapie występują trzy pułapki latarniane: na plaży, na lagunie i w hangarze łodzi. Ich działanie bardzo przypomina działanie promienia z oczu giganta i polega na nakierowaniu promienia latarni na dany obszar. Każdy zombie, który znajdzie się w jego zasięgu, zginie, zaś gracz odniesie obrażenia. Różnicą w stosunku do wspomnianej funkcji jest to, iż promień porusza się po pewnej trajektorii. W przypadku pułapki na plaży krąży on wokół wzniesienia między drogą a wodą. Na lagunie promień otacza skałę naprzeciwko Pack-a-Puncha. W przypadku pułapki przy hangarze łodzi porusza się on wzdłuż drogi od latarni do hangaru. Ponieważ każda trajektoria jest inna, różne są czasy działania promieni. Na plaży wynosi on 40 sekund, na lagunie – 30 sekund, a w hangarze łodzi – 25 sekund. Wspólny jest za to czas ładowania promienia, który wynosi 60 sekund.

Przed pierwszym użyciem dowolnej pułapki konieczne jest jej zasilenie. W tym celu należy włączyć zasilanie na co najmniej dwóch obszarach, a także dostarczyć pustelnikowi niebieski kamień.

Galeria[]

Advertisement