FANDOM

BO3topright Ztr

Pulpet – jeden z przeciwników, należący do Apothiconów, występujący w Call of Duty: Black Ops III w trybie zombie i koszmarach.

OpisEdytuj

Pulpety zawdzięczają swoją nazwę poprzez ich charakterystyczny kulisty kształt, na który składa się skręcone mięso z wieloma paszczami. Na mapie Shadows of Evil stworzenia te pojawiają się po raz pierwszy podczas drugiej specjalnej rundy. W następnych odradzają się wraz z pasożytami, a pojedyncze osobniki można również spotkać w trakcie zwykłych rund. Od rundy 12. zabity pulpet może pozostawić ksenomaterię potrzebną do budowy sługi Apothicona.

Pulpety są odpowiednikami dronów R.A.P.S.. Przy odrodzeniu na ziemi można zaobserwować nieduży pomarańczowy dym, w miejsce którego po chwili spada z nieba przeciwnik. Ten z kolei wybiera sobie jednego z graczy i zaczyna go ścigać. W momencie trafienia celu wybucha, zadając obrażenia równe atakowi zwykłego zombie. Mimo że przeciwnik jest dosyć szybki, to nie ma on zbyt dużo zdrowia, w związku z czym zabicie go nie powinno stanowić problemu nawet na wyższych rundach.

Pulpety pojawiają się również na mapie Dead Ops Arcade 2 podczas rundy 26. W przeciwieństwie do tych z Shadows of Evil, już jeden z nich potrafi powalić gracza. Ponadto zabicie dużego pulpeta, dzieli go na dwa małe, które różnią się tylko rozmiarem.

Stworzenia te można spotkać także w koszmarach w niektórych misjach. Zachowują się one zupełnie jak te na mapie Shadows of Evil, ale są od nich nieco mniejsze.