BO2topright

Pulwar – broń biała występująca w Call of Duty: Black Ops II, która występuje jedynie w misji "Stare rany" i "Pięta Achillesa".

OpisEdytuj

Pulwar jest zagiętą szablą afgańską ze zdobioną rękojeścią. Został wymyślony w XIX wieku i od tego czasu używali ich pasztuńscy żołnierze.

W 1986 roku, podczas trwania radzieckiej inwazji na Afganistan postać grywalna (Alex Mason) może zamienić swój standardowy wojskowy nóż na pulwar. Aby tego dokonać, tuż po rozpoczęciu misji musi iść w lewo, dopóki nie napotka starego ciała opartego o skały. Wystarczy podejść do zwłok i wyciągnąć wbity w nie miecz. Od tej chwili Alex Mason może przez całą misję używać pulwaru. Pełni on funkcję noża z większym zasięgiem rażenia, z tym że za jego pomocą można dokonać tzw. gibu, czyli dekapitacji kończyny lub głowy zaatakowanego przeciwnika.

W 2025 roku syn Alexa Masona, David ma możliwość używania miecza. By tego dokonać, należy użyć pakietu, by za jego pomocą otworzyć gablotę, za którą znajduje się pulwar.

UżytkownicyEdytuj

GaleriaEdytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.