Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II.

Pulwar – broń biała występująca w Call of Duty: Black Ops II, która występuje jedynie w misji "Stare rany" i "Pięta Achillesa".

Opis

Pulwar jest zagiętą szablą afgańską ze zdobioną rękojeścią. Został wymyślony w XIX wieku i od tego czasu używali ich pasztuńscy żołnierze.

W 1986 roku, podczas trwania radzieckiej inwazji na Afganistan postać grywalna (Alex Mason) może zamienić swój standardowy wojskowy nóż na pulwar. Aby tego dokonać, przed tą misją należy wybrać atut Narzędzia i tuż po rozpoczęciu jej gracz musi iść w lewo, dopóki nie napotka starego ciała opartego o skały. Wystarczy podejść do zwłok i wyciągnąć wbity w nie miecz. Od tej chwili Alex Mason może przez całą misję używać pulwaru. Pełni on funkcję noża z większym zasięgiem rażenia, z tym że za jego pomocą można dokonać tzw. gibu, czyli dekapitacji kończyny lub głowy zaatakowanego przeciwnika.

W 2025 roku syn Alexa Masona, David ma możliwość używania miecza. By tego dokonać, należy użyć pakietu, by za jego pomocą otworzyć gablotę, za którą znajduje się pulwar.

Użytkownicy

Galeria