Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Blackout. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Warzone. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Warzone 2.0. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare III.

Quad – pojazd występujący w Call of Duty: Infinite Warfare, Call of Duty: Black Ops IIII, Blackout, Call of Duty: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare II, Call of Duty: Modern Warfare III, Warzone i Warzone 2.0.

Call of Duty: Infinite Warfare[]

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIII[]

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Wafare i Warzone[]

Pojazd ten pojawia się trybie multiplayer w trybie Wojny naziemnej.

W Warzone natomiast jest jednym z wielu pojazdów dostępnych dla graczy w celu poruszania się po mapie. Poza kierowcą jest na nim jeszcze miejsce dla jednego pasażera, jednak istnieje też możliwość przewożenia towarzyszy podczas gdy ci po prostu kucają lub stoją na pojeździe, dzięki czemu liczba przewożonych graczy zwiększa się. Pasażer ma możliwość prowadzenia ognia podczas jazdy.

Call of Duty: Modern Warfare II, Call of Duty: Modern Warfare III i Warzone 2.0[]

(do uzupełnienia)

Advertisement