FANDOM

MW2icontr

Quarry – mapa trybu Multiplayer występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2.

Opis

Quarry to mapa mająca miejsce w kamieniołomie niedaleko Sao Paulo. Rozpoczynając od strony spawnu Task Force 141 gracz może natknąć się na dwa duże hangary. W środku jest drabinka do wejścia na sam szczyt tego budynku. Jest to miejsce często uczęszczane przez snajperów. Na południowym zachodzie planszy można wejść na podwyższenie. Tam także często kryją się kamperzy ostrzeliwujący odradzających się wrogów. Mimo wszystko, nie jest to bezpieczna lokacja, bowiem za nią jest dużo beczek z łatwopalnymi substancjami, które wybuchają po ostrzelaniu ich. Idąc na północ od tego miejsca można natknąć się na długą drogę. Po obu jej stronach są budynki, lecz można wejść tylko do tego po prawej. Stamtąd gracz ma widok na dużą część mapy, a sam ten budynek jest czasem stosowany jako "forteca", gdy kilku graczy się w nim schowa i go broni. Na północnym zachodzie mapy także jest duży hangar, jednak jest on rzadziej używany od uprzednio wymienionych.

Na środku planszy znajduje się wysoki, kilkupiętrowy budynek. W trybie Dominacji to tutaj znajduje się punkt B, czyli ten, o który zazwyczaj toczą się najcięższe walki. Z niego kierując się na zachód można dojść do hangaru. Ogólnie rzecz biorąc, wokół całego środka mapy występują liczne bloki skalne. Gracz ma możliwość wspiąć się na nie.

Quarry, pomimo obecności dużych hangarów, pozostaje mapą otwartą, na której wiodącą rolę będą miały serie ofiar takie jak Pocisk Predator, Nalot Harriera, Pave Low czy Strzelec śmigłowca i AC130. Kluczowa będzie także wiedza na temat dokładnej obecności wroga, w czym pomoże seria ofiar Radar. Ze względu na różnice wysokości na mapie wartość bojowa Nalotu precyzyjnego spadnie.

Mapa często jest miejscem pojedynków snajperskich. Najczęściej zajmują pozycję na wysokich punktach. Jednak dużą rolę odgrywają też wyrzutnie rakiet przydające się podczas odbijania z rąk przeciwników jakiegoś obiektu (np. budynku).

Ciekawostki

  • Na jednym z budynków jest plakat z napisem (po angielsku): "Dostępna powierzchnia biurowa i handlowa" z numerem telefonu (555) 555-555 i podpisem "Roycewicz Commmercial Developments". Roycewicz to nazwisko jednego z projektantów gry.
  • Na ścianie innego budynku widać napis "Śmierć dla USA", a obok niego są rysunki grzybów nuklearnych.
  • Na jednej mapie widać napis "Śmierć kapitalizmowi" z podpisem Imran Zachajew (antagonista gry Call of Duty 4: Modern Warfare).