FANDOM

MW2icontr MW3tr Codghostsicon
20px-Disambig-icon.png Dla atutu o podobnym działaniu, patrz Haker (atut) .
20px-Disambig-icon.png Dla atutu o podobnym działaniu, patrz Podsłuch (Modern Warfare) .

Raport sytuacyjny – atut poziomu 3. występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3 oraz atut typu Rozpoznanie w Call of Duty: Ghosts.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Atut ten jest odblokowywany na 37. poziomie. i zastępuje on atut Saperzy z Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: World at War. W Call of Duty: Black Ops jego odpowiednikiem jest Haker. Po jego wyposażeniu, wrogie wyposażenie będzie podświetlane, dzięki czemu łatwiej będzie je dostrzec. Efekt ten będzie działał również przez ściany. Umożliwia on też ujrzenie toru lotu wrogiego granatu. Wersja Pro sprawia, że wrogie kroki są 4-krotnie głośniejsze, a kroki gracza i jego drużyny 4-krotnie cichsze.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Działa on dokładnie tak samo jak w poprzedniej części dodatkowo podświetlając zrzuty pułapki.

Call of Duty: GhostsEdytuj

Możliwość wykrywania wrogich materiałów wybuchowych i wyposażenia taktycznego przez ściany. Perk ten jednak nie wycisza już naszych kroków, gdyż to zadanie otrzymał perk - Wzmocnienie.