FANDOM

MW3tr RealWorldtr
20px-Disambig-icon.png Dla serii punktów występującej w Call of Duty: Black Ops II, patrz Gwiazda Polarna.
20px-Disambig-icon.png Dla specjalisty w Call of Duty: Black Ops III, patrz Eksperymentalny robot bojowy 115 "Reaper".

Reaper (pol. Żniwiarz) - seria ofiar występująca w Call of Duty: Modern Warfare 3.

DziałanieEdytuj

Reaper pozwala graczowi na użycie bezzałogowego samolotu, który jest w stanie używać laseru do naprowadzania rakiet Powietrze-Ziemia. Ładowność tego samolotu wynosi 40 rakiet, a ich moc jest podobna do rakiet typu Predator, jednak w przeciwieństwie do nich, rakiety Reapera są naprowadzane poprzez oznaczenie laserem danego obszaru. Po wystrzeleniu jednej z nich, pojawia się czasomierz, który pokazuje w jakim odstępie czasu pocisk doleci do wyznaczonego obszaru.

Seria ofiar kończy się, kiedy wszystkie 40 rakiet zostaną wystrzelone lub po minięciu czterdziestu sekund. Teren oznaczony przez pojazd będzie się świecił na czerwono, co ma ostrzegać wszystkich, że operator samolotu celuje. Dodatkowym atutem drona jest to, że w przeciwieństwie do BSP posiada on wystarczająco flar aby zmylić jedną rakietę wystrzeloną w jego stronę.

Wysokość lotu Reapera jest dosyć wysoka, co pozwala na niszczenie słabszych serii ofiar. Warto również wspomnieć, że jeżeli czas kontroli się skończył, i rakieta została wystrzelona, gracz będzie w stanie kontrolować tą ostatnią.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Jest używany przez SAS do obserwacji wrogów w misji "Odsunąć się od torów".

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Przed wydaniem finalnej wersji gry, Reaper miał strzelać rakietami które byłyby kontrolowane podobnie do rakiet Predator,
  • Laser drona może zostać bardzo łatwo zauważony na ziemi, co pozwala na szybką ucieczkę z niebezpiecznej strefy,
  • Reaper jest niewidzialny na konsoli Wii ze względu na ograniczoną grafikę,
  • Może on zostać pomylony ze wsparciem BSP,
  • Podobnie do AC130, rakiety wystrzelone przez drona pojawiają się za modelem samolotu, i wtedy lecą do celu,
  • Pojedyńcza rakieta z RPG nie jest w stanie go zniszczyć.