Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: WWII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Zombie Naziści. Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem.

Reichstag – budynek niemieckiego parlamentu znajdujący się w Berlinie, występujący w Call of Duty, Call of Duty: World at War i Call of Duty: WWII.

Opis

Reichstag występuje w Call of Duty w misji "The Reichstag" gdzie Armia Czerwona szturmuje budynek i na końcu umieszcza flagę ZSRR na szczycie. W Call of Duty: World at War w misji ''Serce Rzeszy" również szturmujemy Reichstag, a także walczymy wewnątrz w misji ''Upadek". Ostatecznie ponownie umieszczamy flagę ZSRR na szczycie budynku. W multiplayerze występuje na mapie "Dome". Natomiast w Call of Duty: WWII w trybie Nazi Zombies możemy go ujrzeć w oddali na mapie ''The Shadowed Throne''.

Advertisement