FANDOM

BlackopsNewTopright MW3tr BODtr BO3topright AWtopright RealWorldtr
Republika Federalna Niemiec – państwo w Europie Zachodniej mające pewien udział w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops: Declassified, Call of Duty: Advanced Warfare i Call of Duty: Black Ops III.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

W przerywniku do misji "GOS" widzimy miejsca, w których Stany Zjednoczone prawdopodobnie chciały przeprowadzić tajne operacje. Jednym z takich miejsc miał być Frankfurt. Być może główny bohater gry, Alex Mason miał być tam wysłany. Nie wiadomo jednak czy chodziło o Frankfurt nad Menem (RFN) czy o Franktfurt nad Odrą (NRD).

Należy też zauważyć, że podczas Zimnej wojny (akcja gry) ten kraj należał do NATO i było sojusznikiem Stanów Zjednoczonych.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Kampania Edytuj

Tutaj Niemcy po inwazji Rosji na państwa Europy stało po jednej stronie barykady z USA, Francją, Wielką Brytanią i kilkoma innymi państwami. Niemcy najpierw padły ofiarą ataku chemicznego na swoje główne miasta co sparaliżowało kraj, a potem dokonano na nie inwazji. Armia tego kraju stawiała opór najeźdźcy m. in. w Hamburgu i Berlinie i stoczyła jedne z ważniejszych bitew tej wojny - Bitwę o Berlin i Bitwę o Hamburg ale przez przeważające siły wroga musiały być wspomagane przez US Army. Nie można też zapomnieć, że Amerykanie mieli w niemieckim mieście Ramstein największą bazę lotniczą w Europie.

Operacje Specjalne Edytuj

Misje "Mały brat" i "Niewidzialne zagrożenie" rozgrywają się w Berlinie.

Multiplayer Edytuj

Niektóre mapy trybu wieloosobowego dzieją się na terenie Niemiec takie jak: Arkaden.

Call of Duty: Black Ops: Declassified Edytuj

Tutaj gracz ponownie wraca do czasów zimnej wojny. Grywalny Alex Mason został wysłany do Berlina Zachodniego w celu przechwycenia informacji o radzieckim szpiegu w mieście oraz przesłuchać Michaiła Biełowa - agenta KGB. Gdy Biełow ucieka, dochodzi do walk pomiędzy Sowietami a Amerykaninem. Na szczęście Masonowi udaje się wykonać zadanie.

Call of Duty: Advanced Warfare Edytuj

Berlin i Monachium były jednymi z celów ataków z 28 kwietnia.

Call of Duty: Black Ops III Edytuj

Państwo to jest członkiem Porozumienia Winslowa.

Uzbrojenie Edytuj

Niemcy mają bardzo dobrze rozbudowany przemysł zbrojeniowy. To tutaj skonstruowano wiele dobrych karabinów używanych przez najlepsze jednostki specjalne świata.

Lista niemieckich broni w serii Call of Duty:

Pistolety maszynowe:

Pistolety:

Karabiny szturmowe:

Lekkie karabiny maszynowe:

Karabiny snajperskie

Granatniki:

Czołgi