FANDOM

CoD3tr Cod5topright BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright Ztr BO3topright AWtopright RealWorldtr
Francja - państwo ze stolicą w Paryżu. Występuje w Call of Duty 3, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Advanced Warfare i Call of Duty: Black Ops III. Poza tym stolica jest wspomniana również w trybie zombie.

Call of Duty 3Edytuj

Paryż został zdobyty przez Niemców w 1940 roku. W lipcu-sierpniu 1944 Alianci wykonali operacji przejęcia okupowanego miasta. 25 sierpnia 1945 roku Paryż został wyzwolony. Wydarzenia we Francji stanowią fabułę gry.

Call of Duty: World at WarEdytuj

Obrazek Wieży Eiffel'a widać na tablicy ogłoszeń na mapie dla trybu zombie Der Riese.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Pierwotnie mapa Moon miała dziać się w Paryżu.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Kampania Edytuj

Inwazja na Paryż podczas III Wojny Światowej, to część fabuły gry. Najpierw stolica tego kraju została zaatakowana za pomocą nieznanej substancji podczas zamachów. Potem odbyła się jedna z ważniejszych bitew tej wojny - Bitwa o Paryż. Oddział Delta Force w Paryżu, stara się pojmać terrorystę Wiktora Volka. Podczas tej misji zostaje zniszczona wieża Eiffla.

Operacje Specjalne Edytuj

Operacje specjalne: ''Awaria serwera" i "Toksyczny raj" dzieją się w Paryżu. Występuje też w Trybie Przetrwania na mapie Resistance.

Call of Duty: Black Ops II Edytuj

Mapa Downhill jest we Francji.

Call of Duty: Advanced Warfare Edytuj

Paryż był jednym z celów ataków z 28 kwietnia.

Call of Duty: Black Ops III Edytuj

Państwo to jest członkiem Porozumienia Winslowa.