FANDOM

Cod4topright MWRtopright

Romeo Jeden-jeden (ang. Romeo One-one) - brytyjski żołnierz występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare w misji "Klub Mile High".

Życiorys Edytuj

Romeo 1-1 to kryptonim brytyjskiego żołnierza jednostki Task Force 141. Prawdopodobnie był dowódcą drużyny Jeden-jeden, do której należeli też nieznany z imienia członek, Charlie 1-1 oraz Echo 1-1.

W nieznanym czasie w latach 2013-16 roku drużynę Jeden jeden wysłano na misję odbicia cywila o kryptonimie "Kriegler", który został porwany przez Ultranacjonalistów w cywilnym samolocie. Drużyna najpierw po cichu przedostała się na pokład i poczekała, aż ten wystartuje. Po tym członek drużyny zrobił wyłom i Task Force mogli rozpocząć misję. Zaatakowano licznych terrorystów. W pewnym momencie w samolocie wytworzyła się wyrwa, przez którą mogli wypaść ludzie, a samolot lada moment mógł spaść na ziemię. Wszyscy więc się pospieszyli. Po wybiciu wszystkich nieprzyjaciół uratowano także "Krieglera", którym jeden z terrorystów się zasłonił. Okazało się też, że wróg podłożył na pokładzie bombę czasową. Wszyscy więc zdecydowali się wyskoczyć przy pomocy spadochronów. Nieznany członek drużyny oraz Charlie 1-1 (który wziął ze sobą zakładnika) wyskoczyli, lecz z nieznanych powodów Romeo 1-1 i Echo 1-1 nie uczynili tego samego, przez co obaj zginęli. Ostatnimi słowami Romeo 1-1 był cytat: "Spotkamy się następnym razem, stary!".

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli terrorysta przetrzymujący zakładnika zostanie przez gracza tylko zraniony, to dobije go Romeo Jeden-jeden.
  • Jego aktor głosowy dubbingował także Gaza, Wallcrofta i Ghosta z Call of Duty: Modern Warfare 2.
  • Na początku misji "Klub Mile High" Charlie 1-1 kwituje plan Romeo 1-1 słowami "Surely, you can't be serious (pol. "Na pewno nie mówisz poważnie"). Romeo 1-1 prawdopodobnie źle go usłyszał, więc odpowiedział mu "I'm serious. And don't call me Shirley." (pol. "Mówię poważnie. I nie nazywaj mnie Shirley.").