FANDOM

Cod4topright MWRtopright

Szeregowy Roycewicz – postać epizodyczna występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare w misji "Bagno".

Życiorys

Roycewicz jest amerykańskim żołnierzem United States Marine Corps.

W 2011 roku wraz ze swoim oddziałem do którego należeli też st. sierż. Griggs, por. Vasquez i sierż. Paul Jackson został wysłany do Arabii w celu wzięcia udziału w konflikcie bliskowschodnim. Celem wojny było odsunięcie od władzy dyktatora Khaleda Al-Asada.

Trzeciego dnia inwazji Marines doszli już do stolicy wrogiego państwa. Dostali wtedy zadanie pomocy czołgowi, który utknął w bagnie. Gdy wyruszyli mu na pomoc w nocy, doszło do zasadzki terrorystów z OpFor. USMC otrząsnęli się jednak i zdecydowali się uderzyć na wrogą flankę w budynku. Gdy Amerykanie częściowo opanowali budynek, Vasquez rozkazał Jacksonowi i Roycewiczowi oczyścić wyższe piętro z wrogów. Gdy Roycewicz wszedł na schody, napadł go przeciwnik. Od gracza zależy, czy ta postać przeżyje atak. Jeśli mu się nie uda, to Roycewicz zginie. Natomiast jeśli uda mu się pomóc sojusznikowi, to ten weźmie udział w dalszej części misji. Tam jednak wciąż może zginąć z ręki wrogów.

Osiągnięcia

Rescue Roycewicz Rescue Roycewicz (20Gamerscore)
Uratuj Rojcewicza na schodach.
Ratuj Rojcewicza obrazek osiagniecia mwr Ratuj Rojcewicza (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Uratuj Rojcewicza na schodach.

Ciekawostki

  • Jego nazwisko wskazuje, że Roycewicz może mieć polskie pochodzenie.
  • W Call of Duty 4 istnieje Easter Egg, polegający na tym, iż na mapach multiplayer, w niektórych zamkniętych pomieszczeniach jest napisane "Alexander Roycewicz 2007", a w Modern Warfare 2 jest zaś napisane "Alexander Roycewicz 2009". Jest to nawiązanie do pracownika zespołu Infinity Ward, będącego współtwórcą gry.