FANDOM

AWtopright

Rozszczepienie – czwarta misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Po cutscence, Mitchell razem z Gideonem lecą Warbirdem do elektrowni. Po dotarciu do celu i wyeliminowaniu wrogów na dachach, zjeżdżają linami na ziemie. Po dotarciu na ulicę, oddział rozpoczyna walkę z siłami KVA. Mitchell eliminuje dużą liczbę wrogów używając specjalnej wieżyczki. Niestety w pewnym momencie zostaje ona zniszczona ostrzałem z czołgu T-600. Wtedy Mitchell używając Stingera, niszczy Tytana. Po wejściu do budynku docierają do szybu windy. Mitchell opuszcza się na dół po linie za Gideonem. Następnie idą długą i liniową drogą, aż do wielkiego włazu. Bohaterowie docierają do otwartej sali, w której czeka kilkudziesięciu przeciwników. Po wyeliminowaniu wszystkich, w końcu docierają do przejścia i dobiegają do windy. Gdy drzwi windy się otwierają, eliminują kolejnych wrogów. W pewnym momencie Mitchell zabija dużą ilość wrogów dronem. Po zlikwidowaniu reszty oddział wchodzi po schodach i dociera do pokoju kontroli. Niestety okazuje się, że nie uda się wyłączyć reaktora, w wyniku czego ten wybuchnie. Wtedy dowództwo każe oddziałowi opuścić elektrownie. Po dotarciu do hangaru i zabiciu znajdujących się tam wrogów, oddział opuszcza budynek. W pewnym momencie wielki komin się wali, a Mitchell zostaje ogłuszony. Gdy budzi się, widzi Gideona w śmigłowcu, kiedy ten każe mu wstawać i wejść do pojazdu. Misja dobiega końca.

Postacie Edytuj

BronieEdytuj

Typ Egzo: Szturmowe Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia Edytuj

Radioaktywność Radioaktywność (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Ukończ "Rozszczepienie".
Strzel i zapomnij Strzel i zapomnij (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
W "Rozszczepienie", zabij 10 przeciwników za pomocą ruchomej wieżyczki.

Galeria Edytuj