AWtopright

Rozszczepienie – czwarta misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Po scence Mitchell zaczyna strzelać do wrogów na dachach kompleksu budynków poniżej. Po pokonaniu wystarczająco wielu, może wystrzelić linkę, i zjechać po niej. Musi wystrzelić ją w ziemię przy dziurze w murze.

Niszczenie tytanaEdytuj

Po zejściu na ziemię, gracz wychodzi za oddziałem na ulicę. Kierują się w prawo, a po drodze czeka wielu wrogów. Mitchell może za to użyć specjalnej tarczy ochronnej. Przedziera się więc do przodu, likwidując przeciwników.

W pewnym momencie otrzymuje polecenie użycia wieżyczki MD pozostawionej na środku ulicy. Po wejściu do środka, likwiduje wszystkich przeciwników używając potężnego arsenału.

Nagle na końcu ulicy pojawia się pojazd kroczący – T-600 Titan, który trzeba zniszczyć. Na ekranie oznaczona jest w tym czasie pozycja wyrzutni Stinger. Po podniesieniu jej gracz niszczy Tytana. Następnie podąża za oddziałem w kierunku reaktora.

Wyłączanie reaktoraEdytuj

Po wejściu do budynku docierają do szybu windy. Mitchell opuszcza się na dół po linie za Gideonem. Następnie idzie długą i liniową drogą, aż do wielkiego włazu.

Bohaterowie docierają do otwartej sali, w której czeka kilkudziesięciu przeciwników. Muszą oni przedzierać się do przodu, likwidując wszystkich. W końcu docierają do do przejścia i dobiegają do windy. Gdy drzwi windy się otwierają, eliminują kolejnych wrogów. W odpowiednim momencie gracz może użyć drona i strzelać do przeciwników na terenie całego pomieszczenia. Po zlikwidowaniu reszty wrogów wchodzi po schodach po prawej stronie i biegnie w stronę oznaczonego miejsca. Czekaj na towarzyszy i razem przechodzą przez drzwi.

W oznaczonym punkcie następuje wybuch i otwiera się przejście. Mitchell wchodzi do sali i podchodzi do biurka z przodu. Gideon wskazuje mu, której konsoli ma użyć. Po chwili wszyscy zaczynają uciekać. Docierają do wielkiego hangaru, gdzie muszą pokonać wrogów blokujących drogę, aby wydostać się na zewnątrz.

Na zewnątrz gracz biegnie za sojusznikami, pokonując po drodze żołnierzy wroga. W pewnym momencie zawala się wielka wieża. Po chwili zaczyna się scena i misja kończy się.

BronieEdytuj

Od początku:Edytuj

Do znalezieniaEdytuj