Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Cold War. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Rozwścieczenie – funkcja trybu Zombie występująca na mapach Die Maschine, Firebase Z, Mauer der Toten i Forsaken w Call of Duty: Black Ops Cold War. Pojawia się ona pod postacią żółtego kanistra z esencją i można z niej skorzystać od 1. do 20. rundy. Po użyciu, i ewentualnym głosowaniu w przypadku gry w trybie kooperacji, wszyscy zombie zaczynają biegać sprintem albo tzw. supersprintem oraz odradzają się szybciej. Ponadto pomiędzy rundami nie występują przerwy. Wszystkie te cechy przyspieszają w znacznym stopniu rozgrywkę, ale kosztem zwiększonego poziomu trudności i mniejszej ilości uzyskiwanych PD broni. Pozwala to chociażby na szybkie przebrnięcie przez początkowe rundy. Działanie rozwścieczenia kończy się w chwili rozpoczęcia 21. rundy lub po jego ręcznym wyłączeniu. W tym drugim przypadku możliwa jest ponowna aktywacja funkcji. Od 21. rundy natomiast kanister rozwścieczenia znika.

Żółty kanister rozwścieczenia zlokalizowany jest zawsze w tym samym miejscu, dostępnym dla graczy od samego początku rozgrywki. Na mapie Die Maschine znajduje się on na podwórzu przy schodach. W Firebase Z kanister można spotkać na stole w pokoju łączności. Na mapie Mauer der Toten rozwścieczenie aktywuje się w apartamentach na 4. piętrze w rogu pomieszczenia za stołem rzemieślniczym. Natomiast w Forsaken kanister zlokalizowany jest na wschodzie punktu zbornego za arsenałem.

Galeria[]

Advertisement