FANDOM

AWtopright

Ruch – trzecia misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Po cutscence, Mitchell kontrolując małego drona-muchę i przedostaje się nim do budynku. W środku widać terrorystów z KVA i przetrzymywanych zakładników, wśród których jest m.in premier Nigerii. Po krótkiej rozmowie, Hades zabija doradcę premiera. Wtedy Gideon zarządza rozpoczęcie akcji ratunkowej. Oddział po przedostaniu się w okolicę budynku, używając specjalnych rękawic, dostaje się na dach i przy pomocy ładunku wyciszającego, bez alarmowania wrogów pilnujących zakładników, eliminuje jeden z oddziałów terrorystów. Po przejściu do ściany, za którą KVA przetrzymuje zakładników, używając specjalnego skanera, który pozwala im widzieć wrogów przez ścianę, niezauważenie ich eliminują. Po dostaniu się do pokoju uwalniają premiera. Kolejnym celem była ciężarówka, z technologiem. Drużyna Atlasu po opuszczeniu budynku i wyeliminowaniu dużych oddziałów KVA, dostaje się na autostradę. Mitchell i Gideon skacząc po autobusach dostają się do ciężarówki, która ostatecznie wypada z autostrady i ląduje w wodzie. Mimo to udaje im się ocalić technologa. Na końcu misji Gideon mówi Mitchellowi, że dobrze się spisał. Misja się kończy.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

Typ Egzo: Specjalistyczne Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia Edytuj

Rozglądaj się na boki Rozglądaj się na boki (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
W "Ruch", zabij wszystkich członków KVA podczas jazdy, nie uszkadzając cywilnego pojazdu.
Życie na pełnym gazie Życie na pełnym gazie (Brązowe Bronze) (25Gamerscore)
Ukończ "Ruch".

Galeria Edytuj