FANDOM

AWtopright

Ruch – trzecia misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Po cutscence, Mitchell kontrolując małego drona-muchę, przedostaje się nim do budynku. W środku widać terrorystów z KVA i przetrzymywanych zakładników, wśród których jest m.in premier Nigerii. Po krótkiej rozmowie, Hades zabija jednego z zakładników. Wtedy Gideon zarządza rozpoczęcie akcji odbicia zakładników. Oddział po przedostaniu się w okolicę budynku, używając specjalnych rękawic, dostaje się na dach i używając ładunku wyciszającego, bez alarmowania wrogów pilnujących zakładników, eliminują jeden z oddziałów terrorystów. Po przejściu do ściany, za którą KVA przetrzymuje zakładników, używając specjalnego skanera, który pozwala im widzieć wrogów przez ścianę niezauważenie ich eliminują. Po dostaniu się do pokoju uwalniają premiera. Kolejnym celem jest ciężarówka, z technologiem. Drużyna Atlasu po opuszczeniu budynku i wyeliminowaniu dużych oddziałów KVA, dostaje się na autostradę. Mitchell i Gideon skacząc po autobusach dostają się do ciężarówki, która ostatecznie wypada z autostrady i wpada do wody. Mimo to udaje im się ocalić technologa. Na końcu misji Gideon, chwali Mitchella, że dobrze się spisał. Misja się kończy.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

Typ Egzo: Specjalistyczne Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia