AWtopright

Ruch – trzecia misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Po przerywniku filmowym gracz przejmuje kontrolę nad małym dronem. Obserwuje on Lagos latając dookoła, po chwili gracz przejmuje kontrolę nad bohaterem.

Ratowanie premieraEdytuj

Gracz idzie przed siebie ścieżką, słuchając wiadomości od Ironsa. Wyważa drzwi i wspina się na dach budynku, gracz podąża za Gideonem i resztą. Wchodzi na kładkę po lewej i przechodzi nią na drugą stronę ulicy. Kiedy gracz usłyszy komunikat, podchodzi do ściany i zaczyna  się wspinać, omijając okna.

Na dachu gracz podkłada ładunek w oznaczonym miejscu. Gdy zeskoczymy na dół, naszym nowym celem będzie wyeliminowanie przeciwników i kierowanie się przez pomieszczenia biurowe. W oznaczonym miejscu należy wykorzystać urządzenie pulsujące, oznaczenie wrogów za ścianą i przeprowadzenie szturmu, w którym należy uwolnić premiera.

Po wyzwoleniu premiera z rąk KVA należy iść za Jokerem, Gideonem i Ajanim po schodach prowadzących do ulicy. Następnie trzeba dostać się do budynku znajdującego się naprzeciwko. Po krótkim czasie nastąpi wybuch budynku. Gracz musi kryć się za fontanną i zlikwidować wszystkich przeciwników.

Docieranie do ciężarówki z zakładnikiemEdytuj

Musisz przejść przez ruchliwą ulicę i nie dać się potrącić i likwidować wrogów na drugiej stronie. Następnie podejdź do oznaczonego miejsca w płocie i za Gideonem zeskocz na autobus. Celem gracza jest ostrzał przeciwników w samochodach i przeskakiwania na kolejne pojazdy.