FANDOM

BO4topright Ztr

Rushmore – postać i funkcja trybu zombie, występująca na mapie Alpha Omega.

OpisEdytuj

Rushmore jest programem napisanym przez Złamaną Strzałę służącym do nadzorowania Camp Edward oraz działań organizacji. Zostaje uruchomiony w następnej rundzie po tym, jak gracze odblokowali Pack-a-Puncha. Nazywa ich intruzami i każe stawić się w pokoju operacyjnym, ostrzegając, że w przeciwnym wypadku wyśle za nimi wszystkie systemy obronne bazy. Ostrzeżenie to można jednak zignorować, gdyż w rzeczywistości nie ma żadnych konsekwencji. Po dotarciu do pokoju operacyjnego gracz powinien dokonać interakcji z Rushmore. Ten poprosi o podanie czterocyfrowych kodów dostępu. Wprowadzanie ich możliwe jest za pomocą panelu liczbowego po lewej stronie.

Kody dostępuEdytuj

Wprowadzenie poprawnego kodu dostępu powoduje wywołanie powiązanego z nim efektu. Mogą zostać podzielone na dwie grupy. Pierwszą tworzą kody poznawane w trakcie rozgrywki, np. do zdobycia korpusu Blastera MK II czy odblokowania sierżanta A.D.A.M.-a. Większość z nich może zostać użyta wielokrotnie. Do drugiej kategorii zalicza się kody stałe, których można użyć tylko raz w trakcie rozgrywki. Ponadto, w przeciwieństwie do pierwszej grupy, tylko jeden z nich może zostać wprowadzony w danej rundzie. Wykaz wszystkich kodów stałych wraz z efektami został przedstawiony w tabeli.

Kod słownie Kod liczbowo Efekt
0001 Rushmore opowiada o projekcie MKAlfa i MKUltra.
0002 Rushmore opowiada o inicjatywie A.D.A.M.
0003 Rushmore opowiada o projekcie Ołowiany Żołnierzyk.
1001 Rushmore opowiada o Złamanej Strzale.
1002 Rushmore opowiada o celach.
1003 Rushmore opowiada o ośrodku transfuzyjnym.
1004 Rushmore opowiada o pokoju przesłuchań.
1005 Rushmore opowiada o izolatce.
AMMO
BOOM
2666 Rushmore rzuca w gracza odbezpieczonym granatem.
BANK 2265 Wszyscy gracze otrzymują 1000 punktów.
BREW 2739 Napar kosztuje o połowę mniej do końca rundy.
CLUB 2582 Włącza imprezę na obszarze łóżek.
COLA 2652 Cola kosztuje o połowę mniej do końca rundy.
DOOR 3667 Redukuje koszt otwarcia losowych drzwi lub usunięcia losowych szczątków do zera.
DUCK 3825 Zabicia z broni specjalnej wydają dźwięki kwakania.
EASY 3279 Wszyscy zombie poruszają się z najmniejszą prędkością przez 5 minut.
FALL 3255 Zombie przewracają się w losowych momentach.
GRAV 4728 Przez minutę zabici zombie lecą do góry.
GUNS 4867 Broń gracza zmienia się co 15 sekund przez 5 minut. Jeśli w momencie aktywacji, posiadał ulepszoną broń, otrzymywane Bronie też będą ulepszone. W tym czasie niemożliwe jest używanie wyposażenia, broni specjalnej ani eliksirów.
HERO 4376 Broń specjalna gracza zostaje naładowana.
JOKE 5653 Rushmore opowiada żart.
LIFE 5433 Rushmore mówi graczowi, że ten ma tylko jedno życie i nie może otrzymać kolejnego.
LOVE 5683 Wpisanie kodu oznajmia Rushmore'owi, że gracz go kocha, lecz ten odpowiada, iż jest już w związku z Ameryką.
NOOB 6662 Zdrowie zombie zostaje zmniejszone do tego z rundy 1. na czas trwania obecnej rundy.
NUKE 6853 Przywołuje power-up Nuke.
PACK 7225 Przywołuje power-up Bonfire Sale.
PUKE 7853 Zaatakowani nożem zombie wymiotują.
QUIZ 1841 Rushmore zadaje serię zagadek związanych z Ameryką, na które nie można odpowiadać. Po chwili wychodzi z tego trybu.
RAVE 7283 Włącza imprezę na obszarze łóżek.
SHED 7433 Otwiera szopę w ogródku żółtego domu.
SODA 7632 Woda kosztuje o połowę mniej do końca rundy.
SONG 7664 Włącza ukrytą piosenkę I Am The Well, jeśli nie została jeszcze aktywowana.
SUDO 7836 Rushmore rzuca w gracza odbezpieczonym granatem.
TEDD 8333 Włącza TEDD-a w lobby.
TIME 8463 Unieruchamia zombie na 10 sekund.
UGLY 8459 Rushmore mówi graczowi, że jest piękną istotą, gdyż jest Amerykaninem.
VENT 8368 Włącza tryb psychoterapeuty, by Rushmore mógł zwierzyć się ze swoich problemów.
WARP 9277 Teleportuje gracza w losowe miejsce.
YAWN 9296 Wprowadzenie kodu oznajmia Rushmore'owi, że gracz jest znudzony, na co ten odpowiada mu, iż nudzą się tylko ludzie nudni.
ZZZZ 1111 Wprowadzenie kodu oznajmia Rushmore'owi, że gracz jest znudzony, na co ten odpowiada mu, iż nudzą się tylko ludzie nudni.