FANDOM

CoD1tr CoD3tr Cod5topright BlackopsNewTopright MW3tr Codghostsicon AWtopright BO3topright WWIItopright RealWorldtr

Rzeczpospolita Polska – jeden z krajów mający pewną rolę w serii Call of Duty.

Call of DutyEdytuj

Trzy misje rozgrywają się w Polsce (Warszawa).

Call of Duty 3Edytuj

W grze możemy zagrać Bohaterem, który jest głównym bohaterem kampanii polskiej,

Call of Duty: World at WarEdytuj

Warszawę, Poznań oraz Gdańsk widać na filmie pomiędzy misjami podczas kampanii rosyjskiej. Ponadto akcja mapy Der Riese w trybie zombie rozgrywa się we Wrocławiu.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

W grze występuje broń polskiej produkcji - PM63.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Widzimy krótki filmik pokazujący opanowywanie Europy przez Rosjan, na którym atakowana jest Warszawa. Być może wcześniej stolica została zaatakowana za pomocą gazu tak jak inne stolice państw europejskich. Pokazana jest również nazwa ABW (Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego). Nie jest dokładnie podane co stało się z Polską po III Wojnie Światowej. Dodatkowo możliwe że MacMillan brał udział w misjach w naszym kraju gdyż w przerywniku do misji "Zwrot do nadawcy" możemy zobaczyć miejsca jego misji, z których jedno z nich znajduje się w Polsce.

Call of Duty: GhostsEdytuj

W grze występuje broń polskiej produkcji MSBS.

Call of Duty: Advanced Warfare Edytuj

Przed misją "Ruch" w cutscence widzimy mapę przedstawiającą lokalizacje, w których dokonano zamachów przez KVA. Jeden zamach był w Polsce.

Call of Duty: Black Ops IIIEdytuj

Polska w tej grze jest jednym, a zarazem pierwszym byłym członkiem EU, który dołączył do Rosjan i jest członkiem Sojuszu Obronnego. Dodatkowo mapa trybu zombie The Giant rozgrywa się we Wrocławiu.

Call of Duty: WWIIEdytuj

Polska pojawia się na mapie Wolf's Lair w trybie wieloosobowym. Poza tym w kampanii niektórzy żołnierze niemieccy używają polskiej broni pod nazwą Polski Kbsp.