FANDOM

Cod4topright MWRtopright MW2icontr
SOPMOD (Special Operation Pericular MODifitcation, pol. Specjalna modyfikacja do zadań specjalnych) - Dodatek do broni pojawiający się jedynie w kampanii Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare Remastered oraz Call of Duty: Modern Warfare 2. Najczęściej stanowi on połączenie celownika kolimatorowego, tłumika, modułu laserowego AN/PEQ-6 oraz podlufowego granatnika M203. Najczęściej wykorzystywany przez SAS oraz Task Force 141, czasem także przez United States Army Rangers.

Call of Duty: Modern Warfare (oraz wersja zremasterowana) Edytuj

Dodatek ten pojawia się zamontowany na karabinach M4A1 wykorzystywanych przez siły SAS. Gracz będzie miał okazję skorzystać z tego wariantu w następujących misjach: "Zaciemnienie", "Kryjówka", "Wszyscy na miejscu" oraz "Nie można walczyć w Sali Wojennej". Broń posiadająca zestaw SOPMOD jest idealnym narzędziem do walki z przeciwnikiem, ponieważ pozwala graczowi dostosować się do praktycznie każdej ewentualności na polu walki.

Dodatkowo jeśli gracz podczas przechodzenia misji "Ultimatum" skorzysta z komendy give all, to otrzyma wykorzystywany przez niektórych sprzymierzonych M4A1 z wersją SOPMOD pozbawioną celownika kolimatorowego.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Karabin M4A1 z wersją SOPMOD pozbawioną AN/PEQ-6 pojawia się jedynie w misji "Jedyny łatwy dzień... był wczoraj". W późniejszym etapie misji tłumik zostaje zdjęty, a z HUD-a znika nazwa SOPMOD. Analogicznie jak odpowiednik z Call of Duty 4: Modern Warfare w znacznym stopniu zwiększa wartość bojową broni.