FANDOM

BO2topright

Samouczek grupy uderzeniowej – jest to opcjonalna misja treningowa Grupy Uderzeniowej występująca w Call of Duty: Black Ops 2. Jest ona dostępna po ukończeniu misji "Stare rany" i ma na celu zaznajomienie gracza z podstawowymi mechanikami sterowania i dowodzenia Grupą Uderzeniową.

Opis Edytuj

Na samym początku misji gracz ma za zadanie przejąć kontrolę nad CLAWem i wystrzelić z jego miniguna oraz granatnika. Następnie przejmuje on kontrolę nad jednym z żołnierzy, a potem nad wieżyczką. Po wykonaniu polecenia, mamy za zadanie użyć widoku taktycznego i przemieścić CLAWa, żołnierzy, a następnie wszystkie jednostki jednocześnie w oznaczone obszary. Ponownym przejmujemy kontrolę nad jednostkami i mamy za zadanie zniszczyć cel ćwiczebny - AGR. Po przejściu do widoku taktycznego, mamy rozkaz wydać jednostkom polecenie zniszczenia celu. Po kolejnym przejęciu kontroli nad żołnierzem, ostatni raz wydajemy rozkaz przemieszczenia się jednostkom, tym razem podczas kontroli jednej z nich. Po wykonaniu celu samouczek dobiega końca.

Dostępne jednostki Edytuj

Bronie Edytuj

  Główna broń SEALs  
  Dodatkowa broń SEALs  

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo że jest to misja treningowa, możliwa jest tutaj śmierć żołnierzy. Może to się stać w wyniku eksplozji AGR.

Galeria Edytuj