FANDOM

MW2icontr
20px-Disambig-icon.png Dla postaci o tym samym imieniu z Call of Duty: Modern Warfare 3, patrz Scarecrow (Modern Warfare 3).

Scarecrow – postać występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2 w misji "Niedokończone sprawy".

Życiorys Edytuj

Scarecrow to pseudonim amerykańskiego żołnierza. W nieznanym okresie wcielono go w szeregi najlepszej międzynarodowej jednostki specjalnej o nazwie Task Force 141. Był w oddziale m. in. z Ozone'em, Gary'm "Roachem" Sandersonem i Simonem "Ghostem" Riley'em w charakterze dowódcy.

15 sierpnia 2016 roku oddział Scarecrowa został wysłany w rejon gór Kaukaz do domku letniskowego najgroźniejszego ówczesnego terrorysty - Władimira Makarowa. Task Force przemieścili się po cichu do podnóży tego miejsca, jednak zostali wzięci w zasadzkę przez terrorystów z Wewnętrznego Kręgu. Pomimo strat, udało się im uwolnić i pokonać pierwszą falę wroga. Po tym dokonali wyłomu w domu. Makarowa nie było wewnątrz, jednak żołnierze postanowili zdobyć na miejscu możliwie dużo materiałów wywiadowczych. W tym celu podłączyli do jego komputera urządzenie pobierające dane (MPD). W tym momencie terroryści rozpoczęli kontratak, by nie doszło do pobrania danych. Po dramatycznej obronie urządzenia żołnierze mogli w końcu zmierzać do punktu ewakuacji. Jednak podczas walk Scarecrow wraz z Ozone'em giną.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego pseudonim oznacza "strach na wróble".
  • W Modern Warfare 3 w operacji specjalnej "Odstrzał" gracz wciela się w Scarecrowa. Jest tam również Ozone, który osłania go.
  • Call of Duty: Ghosts występuje postać o tym samym pseudonimie. Jest to Elias "Scarecrow" Walker.
  • Podczas obrony komputera można go ochronić własnym ciałem, jednak mimo wszystko może on zginąć w trakcie ewakuacji.
  • W misji "Niedokończone sprawy" w sekwencji, gdy trzeba się położyć na ziemię, by osłonić się przed minami, można zobaczyć, że Scarecrow klęczy zamiast się położyć.