Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2: Big Red One. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem.

SdKfz 222. – pojazd opancerzony występujący w Call of Duty 2, Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty 3, i miał się pojawić w Call of Duty: World at War.

Call of Duty 2

Pojawia się w misji "Przytłoczeni liczebnością i uzbrojeniem" gdzie jako Davis możemy sterować jego działkiem.

Call of Duty 2: Big Red One

Kilka razy pojawia się w kampanii. W misji ''The Desert Fox'' przyjeżdża jeden po zniszczeniu trzech czołgów Panzer 4. Kolejny pojawia się w tej samej misji kiedy ostrzeliwuje nasze samoloty, które robią naloty bombowe. Potem na początku misji ''An Easy Detail'' kiedy ściga i strzela do nas podczas ucieczki do lasu. Jednak możemy je zniszczyć za pomocą karabinu na Jeepie.

Call of Duty 3

Pojawia się w misji "Hostage!", gdzie wspiera Niemców atakujących francuski ruch oporu i SAS.

Call of Duty: World at War

Miał się pojawić w tej części ale został wycięty.

ARCut.png Ta część gry Call of Duty została wycięta z jej finalnej wersji.
Advertisement