Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Cold War. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Seal the Deal (pol. Zapieczętowane) – osiągnięcie i Easter Egg, występujące na mapie Die Maschine w Call of Duty: Black Ops Cold War. Polegają one na zamknięciu wyrwy.

Wymagania[]

Do wymagań ukończenia Easter Egga należą:

Krok 1.[]

Osobny artykuł: Pack-a-Punch

Pierwszym zadaniem jest odblokowanie dostępu do Pack-a-Puncha. Od początku rozgrywki gra prowadzi graczy do tego celu poprzez kolejne podzadania dostania się do ośrodka, włączenia zasilania, ustabilizowania akceleratora, zbadania anomalii, odzyskania części maszyny i odbudowania maszyny.

Krok 2.[]

Osobny artykuł: Eteroskop

W ramach kroku 2. gracze muszą zbudować eteroskop. Po podniesieniu urządzenia krok zostanie ukończony.

Krok 3.[]

W niewielkim pomieszczeniu na piętrze ambulatorium, na biurku stoi komputer, do którego należy uzyskać dostęp. W tym celu gracze muszą udać się do Mrocznego Eteru za pomocą pobliskiej anomalii. Należy zachować w nim szczególną ostrożność, gdyż odtąd odradza się tam Majak. Jest to odmiana Megatona, która nie dzieli się po śmierci. Na wspomnianym już biurku, obok komputera leży dziennik doktora Vogela, który trzeba podnieść.

Następnie gracze muszą odnaleźć trzy anomalie i dokonać z nimi interakcji. Spowoduje to ujawnienie spektralnych odbić doktora Vogela, którym należy wręczyć dziennik. W każdym przypadku gracze usłyszą fragment zapisków doktora. Anomalie, z którymi należy dokonać interakcji znajdują się kolejno w:

  • ambulatorium – w rogu za Speed Colą;
  • sterownia – między stacjami z nagrodami po stronie AK-74u;
  • akcelerator cząstek – przed stołem do budowania eteroskopu.

Po opuszczeniu Mrocznego Eteru pozostaje jeszcze podać hasło do komputera w ambulatorium.

Krok 4.[]

W celu ukończenia kroku 4. konieczne jest zdobycie wszystkich wariantów Maszyny Dekompresji Izotopijnej Energii. Pod sufitem na środku ambulatorium wisi duża kapsuła z czterema tubami w rogach. Gracz musi trafić każdą z nich przy pomocy odpowiedniego wariantu Maszyny DIE, co spowoduje uniesienie jej. Każda z nich oznaczona jest kolorem wskazującym na prawidłowy rodzaj broni:

  • czerwony – Termofaza DIE – po stronie Speed Coli;
  • pomarańczowy – Błyskawica DIE – po stronie schodów przy eterycznym tunelu;
  • niebieski – Krioemiter DIE – po stronie skrzynki z Krioemiterem DIE;
  • żółty – Nova-5 DIE – po stronie schodów naprzeciwko Speed Coli.

Krok 5.[]

Po wykonaniu poprzedniego kroku, w przejściu między ambulatorium, a akceleratorem cząstek pojawi się anomalia prowadząca do Mrocznego Eteru. Należy się do niego udać i dokonać interakcji z anomalią zlokalizowaną na piętrze ambulatorium nad Speed Colą. Gracze staną się świadkami krótkiej rozmowy między dwoma odbiciami spektralnymi żołnierzy grupy Omega. W tym czasie wszyscy zombie przestaną być agresywni. Po zakończeniu rozmowy gracze natychmiast opuszczą Mroczny Eter.

Krok 6.[]

W miejscu, w którym odbywała się rozmowa żołnierzy leży klucz Mrocznego Eteru. Należy podnieść go i trzykrotnie użyć na czołgu znajdującym się na podwórzu. Z pojazdu wyjdzie zombie, którego trzeba zabić, a następnie doprowadzić do wybuchu nad włazem, gdzie znajdował się przeciwnik. Czołg wystrzeli i trafi w jedno z drzew przy rozbitym samolocie. Przy jego dziobie pojawi się wtedy czynnik odkażający. Zbliżenie się do przedmiotu powoduje odrodzenie się sześciu ogarów zarazy. Jeden z graczy musi podnieść czynnik odkażający i umieścić go w komorze izolacyjnej na ścianie w ambulatoriom, przy której pracowali żołnierze grupy Omega.

Krok 7.[]

Kolejnym zadaniem jest sprowadzenie obu połówek Megatona bezpośrednio pod kapsułę w ambulatorium. Gdy przeciwnik znajdzie się w zasięgu, zostanie do niej wessany. Po uwięzieniu w ten sposób obu części Megatona, wszyscy gracze muszą zgromadzić się w pomieszczeniu z komputerem w ambulatoriom. Następnie należy użyć komputera. Spowoduje to połączenie obu części Megatona i przywrócenie w ten sposób do życia Orłowa, dawnego żołnierza grupy Omega, który po chwili ucieka z kapsuły. W trakcie tego procesu gracze pozostają zamknięci w pomieszczeniu z komputerem, ale za to z mapy znikają wszyscy zombie. Po ucieczce Orłowa drzwi pomieszczenia zostają otwarte, a zombie zaczynają ponownie się odradzać. Wraz z nimi odradza się sześciu ogarów zarazy i jeden Megaton, a ponadto na obszarze akceleratora cząstek gaśnie światło.

Krok 8.[]

Gracze raz jeszcze muszą udać się do Mrocznego Eteru, wykorzystując anomalię w "salonie". Na posterunku Omegi na prawo od 1911 znajduje się kolejna anomalia, z którą należy dokonać interakcji. Gracze zobaczą spektralne odbicie Orłowa trzymającego zdjęcie swojej rodziny i mówiącego do niej. W tym czasie przeciwnicy odradzają się normalnie i mogą atakować graczy. Po monologu Orłowa, gracze opuszczą Mroczny Eter.

Krok 9.[]

Na stole, przy którym stało spektralne odbicie Orłowa leży zdjęcie rodziny Orłowów. Podniesienie go natychmiast przeniesienie graczy na obszar akceleratora cząstek, którego nie można opuścić. W związku z tym należy upewnić się, że wszyscy są na to przygotowani. Na miejscu gracz spotka Orłowa, który rozpoznaje na zdjęciu swoją rodzinę, a następnie obiecuje pomóc w wyłączeniu maszyny i zamknięciu wyrwy międzywymiarowej. Światło w pomieszczeniu zostaje przywrócone, a Orłow zaczyna proces wyłączania jednego z elementów maszyny. W tym czasie na mapie odradzają się zombie, ogary zarazy, Majaki, Megatony z blasterem i Megatony wybuchowe. Należy chronić Orłowa, pamiętając o własnym bezpieczeństwie. Po wyłączeniu danego elementu, Orłow uda się do kolejnego. Gdy wyłączy wszystkie trzy, pozostali przeciwnicy znikną.

Krok 10.[]

Rozpoczyna się eksfiltracja. Gracze mają 90 sekund na udanie się do śmigłowca lądującego na terenie stawu. W przeciwieństwie do standardowej eksfiltracji, nie ma potrzeby oczyszczania obszaru stawu, co nie znaczy, że po drodze gracz nie natrafi na niebezpieczeństwa. Oprócz zombie natknąć się można na wiele pionowych promieni energii, które zadają obrażenia przy kontakcie i blokują niektóre przejścia. Najkrótsza droga z akceleratora cząstek nad staw w takich warunkach prowadzi przez laboratorium uzbrojenia lub ambulatorium, dalej przez sterownię, tunel i rozbity samolot. Po eksfiltracji gracze otrzymają osiągnięcie, a także odblokują wyzwanie mokrej roboty "Uwolnione zło".

Uwagi[]

Jeśli na którymś etapie gracze opuszczą Mroczny Eter przed wykonaniem zadania, nie będą mogli do niego wrócić, dopóki nie zabiją 25 zombie. Spowoduje to pojawienie się nowej anomalii.