Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Declassified Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare.

Semtex - granat przylepny występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty:Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts i Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis

Jest odblokowywany wraz z możliwością tworzenia klas. W działaniu jest bardzo podobny do granatu odłamkowego. Gdy przylepi się do jakiejś powierzchni (na przykład do gracza) nie ma możliwości jego odczepienia i po chwili wybucha. Przygotowany do użycia semtex, tak jak granaty specjalne, nigdy nie wybuchnie graczowi w ręku.

Call of Duty: Modern Warfare 2

Kampania

Semtex można zauważyć w misji "Ewentualność" oraz leżący na stołach w misji"Niedokończone sprawy".

Operacje Specjalne

Pojawia się w trybie operacji specjalnych w misjach Lista zabitych, Bezpieczeństwo kraju i Wraki. W tych dwóch pierwszych zastępują one granaty błyskowe. Są skuteczne w rozwalaniu pojazdów cywili i wrogich BTR-80.

Multiplayer

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3

Operacje Specjalne

Semtex pojawia się w misji specjalnej Nieudana ewakuacja.

Multiplayer

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare

Granat Semtex powraca w Call of Duty: Modern Warfare.

(do uzupełnienia)

Ciekawostki

  • Chociaż jest to granat przylepny, to nie przykleja się do rękawic rzucającego.
  • Granaty samoprzylepne nie istnieją w rzeczywistości, ponieważ nie ma substancji, która w szybkim czasie dość mocno przyczepiła się do materiału.