Call of Duty Wiki
Call of Duty Wiki
Użytkownik Sekcja2025 pracuje nad rozbudową tego artykułu.
Prosimy o niedokonywanie większych zmian do czasu nieokreślonego.
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare

Sentinel Task Force – frakcja występująca w Call of Duty: Advanced Warfare.

Historia

Powstanie

Sentinel Task Force zostało sformowane krótko po atakach KVA na całym świecie, w celu zbadania ich przyczyny.

2059

Schwytanie Danoisa przez Atlas

Sentinel Task Force nie brało bezpośrednio udziału w operacji schwytania doktora Danoisa przez Atlas, jednak pomogło żołnierzom korporacji w ucieczce, kiedy ci zostali zaatakowani przez KVA.

Ratunek Mitchella i Ilony

Kiedy Jack Mitchell i Ilona dowiedzieli się, że za zabiciem technologa, a także za atakami KVA na całym świecie pośrednio stoi Jonathan Irons, rozkazał on schwytać buntowników. Niestety dla niego, żołnierzom Atlasu się to nie udało i ostatecznie zdrajcy uciekli z Nowego Bagdadu przy pomocy Cormacka i innych żołnierzy Sentinelu.

2060

Infiltracja posiadłości Ironsa w Tajlandii

Sentinel Task Force wysłało do Tajlandii Ilonę, Mitchella i Cormacka w celu infiltracji prywatnej posiadłości Ironsa. Na miejscu udaje im się zdobyć informację o tajemniczej broni "Mantykorze". Udało im się też podsłuchać rozmowę Ironsa z doktorem Danoisem, który teraz pracował dla Atlasu i umieścić nadajnik GPS, na transportowcu z bronią biologiczną.

Zdobycie Mantykory na Antarktyce

Dzięki nadajnikowi GPS, żołnierze Sentinelu wiedzieli dokładnie, gdzie transportowiec z Mantykorą się kieruje i mogli go zestrzelić. Statek rozbija się na Antarktyce, jednak siły Atlasu bardzo szybko docierają na miejsce katastrofy i dzięki m.in. czołgom i mechom udaje im się powstrzymać żołnierzy Sentinelu, i ci spadają wgłąb lodowca. Po wyeliminowaniu żołnierzy Atlasu i przebiciu się przez lodowiec, Cormack i Mitchell docierają do miejsca katastrofy i próbują odbić ładunek. Niestety dla nich, Atlas miał wsparcie statków powietrznych, które zniszczyły lód, na którym znajdowali się żołnierze w wyniku czego spadli oni pod wodę. Na szczęście dla nich, znajduje ich Gideon razem ze swoimi kolegami z oddziału - Juarezem i Michaelsem, których zabija, a następnie pomaga Cormackowi i Mitchellowi w zdobyciu Mantykory poprzez wezwanie transportowca z bronią biologiczną. Wtedy to Mitchell i Cormack zestrzelili maszynę i po zdobyciu ładunku, razem z Gideonem wrócili do bazy.

Atak na fabrykę Mantykory i zniszczenie zapasów broni

Członkowie

Wyposażenie

Karabiny szturmowe

Subkarabinki

Karabiny snajperskie

Strzelby

Broń ciężka

Pistolety

Wyrzutnie

Broń specjalna

Wyposażenie

Pojazdy

Multiplayer

Jest jedną z grywalnych frakcji w trybie wieloosobowym Call of Duty: Advanced Warfare. Komentatorem frakcji jest Cormack.

Galeria