FANDOM

Cod4topright MWRtopright MWtopright

Shipment – mapa występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare Remastered, Call of Duty: Online i Call of Duty: Modern Warfare.

Opis Edytuj

Jest to mała mapa pełna kontenerów. Mapa jest praktycznie w całości symetryczna z dwoma kontenerami na zachodzie i wschodzie, z których do dwóch z nich (jeden na wschodzie i jeden na zachodzie) można wejść, i po jednym kontenerze na północny i południu, z których jeden jest otwarty i można do niego wejść. Poza kontenerami mapa nie dostarcza graczom żadnej osłony przed atakiem z powietrza, ale znajduje się na niej kilka innych obiektów, za którymi można się schronić podczas starć z drużyną wroga. Z racji małych rozmiarów zdarza się tutaj zabijanie wrogów tuż po tym jak się odrodzili w swoich punktach odrodzenia. Najlepiej spisują się tutaj bronie do walki na krótkim dystansie, jednak takie bronie jak LKMy czy karabiny snajperskie mogą z łatwością przebić kontenery i trafić to, co jest za nimi. Dobrze sprawdzają się tutaj też granatniki, gdyż łatwo jest nimi wrogów trafić.

Galeria Edytuj