FANDOM

Cod4topright MWRtopright MW2icontr MW3tr

Siły Powietrzne Federacji Rosyjskiej – rosyjskie siły powietrzne, występujące w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Występują tylko dwa razy. Pierwszy raz w misji "Zbędna załoga", kiedy dwa MiG-29 niszczą frachtowiec. Drugi ostatni raz pojawiają się w misji "Wszyscy na miejscu" lecąc nad bazą.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Pierwszy raz pojawiają się w misji "Alpinista'' gdzie nad klifem przelatuje MiG-29, jeden ląduje w bazie a kilka stoi na płycie lotniska. Potem w misji ''Rosomaki!", gdzie ich samoloty desantują żołnierzy na spadochronach, zaopatrzenie i pojazdy opancerzone. Latają one w grupach po 3 na niskiej wysokości eskortowane przez MiG-29. W tej samej misji niszczymy dwa ich helikoptery. Samolot też występuje w misji "Drugie słońce" gdzie wybuch EMP spowodował jego upadek. W misji "Eksodus'' ponownie możemy zobaczyć An-124 ale także bardzo wiele Mi-8 latających nad miastem. Te same helikoptery występują między innymi w misjach "Z własnej woli" gdzie niszczymy je razem z Mi-28 za pomocą Javelina a także "Ewentualność" gdzie transportują rosyjskie SAMy. Biorą też bardzo ważny udział w osłanianiu sił lądowych podczas inwazji na USA.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Walczą m.in w Nowym Jorku, gdzie ich Mi-28 atakują gracza, a ich samoloty niszczą miasto, walczą w Paryżu, gdzie ich MiGi-29 próbują zestrzelić samolot amerykanów, a ich helikoptery przerzucają żołnierzy. Brali też udział w ataku na Hamburg. Prawdopodobnie dron występujący w misji "Persona Non Grata" również należy do nich.

Uzbrojenie Edytuj

Pojazdy ofensywne: Edytuj

Pojazdy transportowe: Edytuj