Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Sierp – nóż, występujący w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops III i Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Call of Duty: Black Ops

Sierp występuje na mapach Ascension i Call of the Dead, gdzie zastępuje nóż Bowie'go. Ma takie same statystyki jak nóż Bowie'go. Różni się jedynie występowaniem i animacją uderzania.

Galeria

Call of Duty: Black Ops III

Sierp pojawia się również w Call of Duty: Black Ops III na mapie Gorod Krovi jako jedna z broni na wyposażeniu Rosyjskiego żołnierza zombie. Broń dostępna jest też na zremasterowanej mapie Ascension.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Sierp został dodany do gry w aktualizacji z 7 lutego 2017 r.

Ciekawostki

Call of Duty: Black Ops

  • Misie potrzebne do włączenia piosenki Abracadavre na mapie Ascension trzymają sierp.
  • Sierp nawiązuje do komunistycznych symboli gdyż na fladze ZSRR widniał sierp i młot. Prawdopodobnie występuje na mapach Ascension i Call of the Dead, gdyż akcja rozgrywa się w Związku Radzieckim.