Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w książce Soap's Journal Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered.
Shepherd przebywa w hotelu Bravo. Wiesz, gdzie to jest. Do zobaczenia w piekle.”
— Makarow do Price'a podczas misji Wróg mojego wroga

Site Hotel Bravo – jest to podziemna baza występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered.

Opis

Była to baza Kompani Cieni w której przebywał Shepherd po zdradzie i zabójstwie Roacha, i Ghosta. Soap i Price dowiedzieli się o niej od Makarowa w czasie zasadzki na lotnisku. Eliminując pojedyncze oddziały Kompani Cieni przekradli się do niej i próbowali znaleźć Shepherda. Niestety zostali wykryci, doszło do strzelaniny, a Shepherd uciekł wysadzając przed tym całą bazę. Price z Soapem przeżyli i rozpoczęli pościg za Shepherdem na Zodiakach. Po długim pościgu Price zestrzelił Pave Lowa generała, ale potem sam spadł razem z Soapem z wodospadu. Po odnalezieniu Shepherda, Soap próbował go zabić, lecz ten wbił mu nóż w klatkę piersiową. Po krótkiej walce generała z Price'em, Soap wyjął nóż z klatki piersiowej i rzucił nim prosto w oko generała zabijając go na miejscu. Potem po obu przyleciał Nikołaj i razem z Price'em zabrał Soapa w bezpieczne miejsce.

Galeria