Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Cold War. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Skocznia – funkcja trybu zombie występująca na mapach Revelations i Firebase Z.

Revelations[]

Skocznie zlokalizowane są na końcach każdej z wysp otaczających Nacht der Untoten i umożliwiają przemieszczanie się pomiędzy nimi. Aktywacja skoczni następuje w momencie wejścia na nią i nie wymaga uiszczenia żadnej opłaty. Zamiast tego do skorzystania z tej samej skoczni lub skoczni powrotnej konieczne jest odczekanie 15 sekund. W tym czasie skocznia świeci się na czerwono. Gdy tylko zmieni kolor na niebieski, jest gotowa do ponownego użycia.

Firebase Z[]

Na mapie Firebase Z można spotkać 6 skoczni, które umożliwiają szybką podróż pomiędzy dwoma punktami na mapie. Do skorzystania z nich potrzebne jest jednak włączenie lokalnego zasilania, zarówno w obszarze skoczni, jak i lądowiska. Ponadto użycie funkcji kosztuje 500 esencji, po czym kolejna możliwość skorzystania z niej wymaga odczekania 35 sekund.

Istnieje możliwość zniwelowania potrzeby płacenia za użycie skoczni. Aby tego dokonać, gracz musi najpierw skorzystać z każdej z nich co najmniej raz. Wtedy to na lewym panelu jednej ze skoczni, pomiędzy czerwonymi, a białymi przyciskami zapali się zielona lampka. Należy odnaleźć taką skocznię, ustawić się na jej środku i strzelić lub uderzyć nożem w lampkę. Ta zgaśnie i po trzech sekundach na ekranie na panelu skoczni wyświetli się strzałka. Gracz musi przemieścić się na platformie we wskazanym przez nią kierunku, co spowoduje pojawienie się nowej strzałki. W ten sposób należy powtórzyć poruszanie się dla sekwencji pięciu strzałek. Trzeba przy tym pamiętać, że każdy ruch musi być wykonywany rytmicznie, zgodnie z dźwiękiem wydawanym przez skocznię. Ukończenie sekwencji spowoduje zadziałanie skoczni i wyrzucenie gracza na inny obszar. Od chwili skoku gracz ma 40 sekund na odnalezienie tam kolejnej skoczni z zieloną lampką i wykonanie kolejnej sekwencji. Gdy gracz powtórzy zadanie dla każdej skoczni bez popełniania błędu, do końca rozgrywki będzie mógł korzystać ze wszystkich tych urządzeń za darmo. Jeśli jednak się pomyli lub minie czas na dojście do kolejnej skoczni, można spróbować zacząć od nowa w następnej rundzie.

Występowanie:

  • Umocnienia przy dżungli (północ) → Umocnienia przy pogorzelisku (północ)
  • Umocnienia przy dżungli (południe) → Umocnienia przy skałach (południe)
  • Centrum kontroli lotów (wewnątrz) → Umocnienia przy dżungli (północ)
  • Centrum kontroli lotów (na zewnątrz) → Umocnienia przy skałach (wschód)
  • Centrum danych → Umocnienia przy pogorzelisku (południe)
  • Umocnienia przy skałach → Umocnienia przy dżungli (zachód)
Advertisement