FANDOM

CoD1tr CoDUOtr Cod4topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright Codghostsicon MWRtopright RealWorldtr

Spadochron – wyposażenie taktyczne, występujące w Call of Duty, Call of Duty: United Offensive, Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Ghosts.

Call of Duty Edytuj

Heath's dead body Pathfinder CoD1

Martwy Heath

Pierwszy raz spadochronu używamy w misji "Pathfinder", gdzie Martin używa go, aby dostać się na pole bitwy. W tej samej misji możemy zobaczyć też nie żyjącego wiszącego na drzewie spadochroniarza o imieniu Heath.

Call of Duty: United Offensive Edytuj

Pierwszy raz pojawia się w misji "Bomber" gdzie młody lotnik RAF-u został wysłany do Europy aby przeprowadzać naloty bombowe. Niestety został zaatakowany przez wrogie myśliwce i mimo próby obrony przed nimi samolot wkrótce został zestrzelony. Wtedy James Doyle wyskoczył z samolotu ze spadochronem. W kolejnej misji zostajemy uratowani przez majora Ingrama i holenderski ruch oporu.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Mile High Club end

Widok samolotu po skoku

W tej części spadochron pojawia się tylko dwa razy. Pierwszy raz w misji "Ultimatum", gdzie misja zaczynamy tuż po lądowaniu, a kolejny raz w misji "Klub Mile High", gdzie podczas walki w samolocie wyskakujemy z niego.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Tym razem pojawia się tylko raz w misji "Rosomaki!", gdzie widzimy wielki desant rosyjskich spadochroniarzy na przedmieścia USA.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Skydiving down the mountain

Lot tuż przed otworzeniem spadochronu

Tutaj również spadochrony pojawiają się tylko w jednej misji. W misji "WMD", po walce z radzieckimi siłami specjalnymi pocisk z RPG-7, wywołał lawinę. Z tego powodu żołnierze musieli szybko wejść na półkę skalną i zeskoczyć, aby nie zabiła ich lawina.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Kampania Edytuj

Parachuting Stronghold MW3

Price i Jurij tuż przed wylądowaniem na terenie twierdzy

Ponownie pojawia się tutaj tylko raz, kiedy to Jurij i Price dostali się do twierdzy Wewnętrznego Kręgu przez skok spadochronowy, i w ten sam sposób z niej uciekli.

Operacje Specjalne Edytuj

W misji "Toksyczny raj" możemy zobaczyć na niebie rosyjskich spadochroniarzy.

Call of Duty: Black Ops II Edytuj

Ejection BOII

Sekcja w samolocie tuż przed katapultowaniem się

Kampania Edytuj

Pojawia się w misji "Celerium", gdzie służy do bezpiecznego wylądowania po locie w kombinezonie oraz w misji "Cordis Die", gdzie po walce samolotem FA38, David Mason wyskakuje z niego ze spadochronem.

Misje Grupy Uderzeniowej Edytuj

Arriving FOB Spectre BOII

Żołnierze JSOC tuż przed dotarciem do bazy

Pojawia się tylko w misji "Baza widmo", gdzie dostajemy się do niej na spadochronach.

Call of Duty: Ghosts Edytuj

Federation Day End CoDG

Duchy podczas skoku na spadochronach

M1A2 Abrams tanks Severed Ties CoDG

Spadochrony umieszczone na czołgu M1A2 Abrams

Pierwszy raz pojawia się w misji "Dzień Federacji", gdzie na końcu misji Logan i reszta Duchów skaczą z wieżowca ze spadochronami. Potem pojawia się w misji "Ścigany", gdzie po zniszczeniu naszego samolotu skaczemy z niego ze spadochronem. Ostatni raz pojawia się w misji "Zerwane więzi", gdzie dzięki nim czołgi zrzucone z samolotów mogą bezpiecznie wylądować na ziemi.