Cod5topright

Spalić ich – szósta misja kampanii występująca w Call of Duty: World at War.

Opis Edytuj

Chociaż amerykańskie siły zajęły lotnisko i baterie przeciwlotnicze, to wciąż były one nękane gęstym ostrzałem japońskich moździerzy. W takim wypadku wysłano 1. dywizję Marines, by ci zneutralizowali gniazda moździerzy i stanowisko KM. Dowódca żołnierzy, sierżant Roebuck postanowił, by potraktować przeciwnika miotaczami płomieni.

Misja zaczyna się, gdy oddział zostaje przygwożdżony ostrzałem z japońskiego bunkra. Aby móc ruszyć dalej, C. Miller rzuca przed siebie granat dymny, przez co można przejść niezauważenie. Wtedy dochodzi do walki o pierwsze stanowisko moździerzy. Japończycy bronią, się, jednak muszą uznać wyższość miotaczy ognia i kul Amerykanów. Po tym dywizja musi przejść przez okopy, raz po raz natykając się na zamaskowane stanowiska KM, ataki banzai lub snajperów ukrytych na szczytach palm. Po tym dochodzą to następnego moździerza. Ponownie Amerykanie okrążają stanowisko ze wszystkich stron i ostrzeliwują je. Dzięki temu zostało już tylko ostatnie. Aby do niego dojść, trzeba przejść przez bunkier. Pierwsi wchodzą to niego jednak Japończycy. Po krwawych walkach Armia Cesarska, nie widząc wyjścia robi kolejną szarżę banzai. Marines ich zabijają, po czym niszczą ostatnie stanowisko artyleryjskie. Misja zakończona sukcesem.

Dzięki temu na wyspę można było wezwać wsparcie lotnictwa i czołgów.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia Edytuj

Scorched Earth obrazek osiagniecia Scorched Earth (Brązowe Bronze) (30Gamerscore)
Ukończ "Spalić ich" na poziomie trudności Weteran (tylko solo).
Firestarter Firestarter (Srebrne Silver) (10Gamerscore)
Ukończ poziom używając tylko miotacza płomieni. Walka wręcz, granaty i materiały wybuchowe są 'OK'.

Ciekawostki Edytuj

  • W trybie kooperacji tylko host będzie miał miotacz ognia jako broń startową. Reszta będzie miała pistolety maszynowe Thompson.
  • W misji występuje też japoński model miotacza ognia, jest on jednak nie do zdobycia dla gracza.