BO2topright BO4topright Ztr

Srebrna ŁyżkaCudowna Broń, występująca na mapach Mob of the Dead i Blood of the Dead. Broń ta zastępuje aktualnie używaną broń do walki wręcz, pozwalając na zabicie zombie jednym uderzeniem do 10. lub 14. rundy włącznie odpowiednio dla map Mob of the Dead i Blood of the Dead. Żeby ją zdobyć, trzeba spełnić pewne wymagania. Może zostać dalej ulepszona do postaci Złotego Łyżkowidelca.

Mob of the DeadEdytuj

WymaganiaEdytuj

Przed rozpoczęciem zdobywania Srebrnej Łyżki gracz musi spełnić kilka wymagań:

  • przynajmniej raz polecieć na Golden Gate Bridge;
  • zdobyć Przywracacz piekła;
  • grać na oryginalnym stopniu trudności.

Krok 1.Edytuj

W pobliżu Biura strażnika jest cela z niebiesko-zielonym plakatem. Gracz po powrocie z mostu musi rzucić w ten plakat Przywracaczem piekła lub granatem. Na jego miejscu pojawi się dziura, a za nią symbol Afterlife. Jeżeli jednak gracz jeszcze nie był na moście, plakat nie zniknie.

Krok 2.Edytuj

Gracz musi wejść w stan Afterlife i przejść przez portal obok. Na ziemi będzie leżała Srebrna Łyżka. Należy strzelić w nią, aby ją teleportować. Można wtedy usłyszeć Demoniczny głos.

Krok 3.Edytuj

Uwaga: Kroki ten musi zostać wykonany przez każdego gracza, który chce otrzymać Srebrną Łyżkę.

Gracz musi pójść do stołówki. Za tylną barierą, na stole leży teleportowana łyżka. Należy rzucić w nią Przywracaczem piekła. W tym momencie gracz usłyszy głos Brutusa, a jego nóż zostanie zastąpiony Srebrną Łyżką.

Blood of the DeadEdytuj

WymaganiaEdytuj

W celu zdobycia Srebrnej Łyżki gracz musi spełnić następujące wymagania:

Krok 1.Edytuj

W biurze naczelnika znajdują się trzy kartki powieszone na dwóch kolumnach i ścianie. Ustawiając się po prawej stronie maszyny Perk-a-Cola, należy spojrzeć na nie przez tarczę spektralną. Odkryte zostaną trzy cyfry, które należy zapamiętać w kolejności od najbliższej kolumny do ściany.

Krok 2.Edytuj

Gracz musi udać się do tuneli pod cytadelą, gdzie na dole kręconych schodów znajduje się terminal liczbowy. Należy aktywować go widmowym wybuchem z tarczy i wpisać zapamiętane wcześniej cyfry. Jeśli wykonano prawidłowo, winda zjedzie na dół.

Krok 3.Edytuj

Uwaga: Kroki ten musi zostać wykonany przez każdego gracza, który chce otrzymać Srebrną Łyżkę.

Należy udać się do doków i aktywować znajdujący się przy brzegu woltomierz. Dźwig zacznie wyławiać sieć, a gdy się zatrzyma należy rzucić w nią Przywracaczem piekła. Trzeba się jednak spieszyć, bo po chwili dźwig ponownie zanurzy sieć. Na skrzynię poniżej spadnie ręka trzymająca Srebrną Łyżkę, którą można podnieść i wymienić za nią nóż.

Jeśli krok 2. zostanie pominięty, rzucenie Przywracaczem piekła po uruchomieniu dźwigu nie spowoduje upuszczenia Srebrnej Łyżki.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

61636 Hop, wyskakuje łasica (Brązowe Bronze) (25Gamerscore)
W Mob of the Dead, przerwij cykl.
Historyczne odtworzenie obrazek osiągnięcia Historyczne odtworzenie (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
W Krwi żywych trupów wyekwipuj jednocześnie Gońca piekieł, Łyżkę, Blundergata i Thompsona.

CiekawostkiEdytuj

Mob of the DeadEdytuj