FANDOM

AWtopright

Stacja końcowa – piętnasta i ostatnia misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis Edytuj

Na samym początku misji Mitchell razem z Gideonem są na pokładzie AST i lecą dronami przy okazji ostrzeliwując wrogów. Po dotarciu do celu zostają zrzuceni do wody i przechodzą kanałem do środka budynku. Po wyeliminowaniu zarówno zwykłych przeciwników, jak i wrogich AST wskakują do szybu, z którego dostają się do rakiety. Jeszcze przed dotarciem do niej zostają włączone silniki i bohaterowie muszą przejść przez płomienie. Po dotarciu wystarczająco blisko do rakiety niszczą jej silniki i przerywają start. Niestety ich XS1 zostają zniszczone, a Mitchell ogłuszony nie może chodzić, więc Gideon bierze go na ramię i razem idą po Ironsa. Po wyeliminowaniu kilku wrogów Mitchell prawdopodobnie traci przytomność. Słyszy jednocześnie, że obrona miasta upada, a siły Atlasu przegrywają. Wtedy Mitchell budzi się za drzwiami, za którymi widzi Ironsa. Włamuje się on do ich egzoszkieletów i wyłącza je, przez co nie mogą się ruszać. Po krótkiej rozmowie z Ironsem mówi on, że mógłby ich zabić, ale nie zrobi tego, gdyż nie jest potworem. Wtedy Irons odchodzi i zostawia ich. Mitchell uwalnia się z egzoszkieletu i po nieudanej próbie uwolnienia Gideona, na jego prośbę biegnie za Ironsem. Mitchell po zabiciu kolosa po chwili dogania Ironsa i próbuje zrzucić go w przepaść, jednak ten trzyma się jego protezy. Wtedy Mitchell odcina swoją protezę, w wyniku czego Irons spada w przepaść. Tuż po tym okazuje się, że Gideon żyje i wciąga Mitchella do góry. Wtedy słyszymy Mitchella, który mówi, że oddał Ironsowi szanse, którą ten mu dał, i że Irons miał rację mówiąc, że to nie jest koniec wojen ale początek. Misja dobiega końca.

Postacie Edytuj

Bronie Edytuj

Typ Egzo: AST Edytuj

  • Minigun
  • Rakiety podlufowe
  • Rakiety naprowadzające
  Broń startowa  
  Broń niedostępna  

Osiągnięcia Edytuj

Nowa Era Nowa Era (Srebrne Silver) (30Gamerscore)
Ukończ kampanię na dowolnym poziomie trudności.
Szpaner Szpaner (Srebrne Silver) (50Gamerscore)
Ukończ kampanię na poziomie trudności Doświadczony.
Prestiż SP Prestiż SP (Złote Gold) (75Gamerscore)
Ukończ kampanię na poziomie trudności Weteran.

Galeria Edytuj