Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare.

Stacy Davidson jest epizodyczną postacią pojawiającą się w Call of Duty: Modern Warfare. Stacy pracowała w Ambasadzie U. S. w Sakhra, Urzykistanie wraz z Ambasadorem Harrisem.

Podczas misji „Ambasada” Al-Katala napada na ambasadę, aby uratować Omara „Wilka” Sulejmana. Price nakazuje Kyle'owi Garrickowi użycie systemu kamer bezpieczeństwa, aby poprowadzić ambasadora w bezpieczne miejsce, ponieważ potrzebują jego karty dostępu, aby wydostać się tylnymi drzwiami parkingu ambasady z Sulejmanem do rezydencji ambasadora.

Kyle używa mikrofonu do komunikowania się z ambasadorem Harrisem w swoim telefonie. Ambasador jest w swoim biurze i mówi Garrickowi, że zamierza zamknąć drzwi do swojego biura. Harris każe Stacy się ukryć i próbuje zamknąć drzwi do swojego biura, ale zostaje zastrzelony przez żołnierza Al-Katala. Po wyjściu powstańca chwyta kartę i telefon ambasadora. Kyle mówi jej, że pomoże jej bezpiecznie wydostać się z ambasady.

Po bezpiecznym wydostaniu się z ambasady dołączy do pozostałych na parkingu i dała Kyle'owi kartę. Ona i pozostali udają się do rezydencji ambasadora. Później kiedy rezydencję ambasadora przejęli żołnierze.Staje się zakłądnikiem. Może zostać zabita przez żołnierza (jeśli gracz nie zabije go szybko) lub uratowana przez gracza.