CoD1tr CoDFHtr CoD2tr Cod5topright BlackopsNewTopright BO3topright RealWorldtr

Stalingrad – miasto w południowej Rosji leżące nad rzeką Wołgą w którym doszło do jednej z najkrwawszych bitew w historii. Miasto występuje w Call of Duty, Call of Duty: Finest Hour, Call of Duty 2, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops III.

Call of Duty Edytuj

W misji "Stalingrad'' rozpoczynamy grę podczas przemówienia i musimy dostać się na wybrzeże i przetrwać ostrzał z karabinów. Potem w misji ''Red Square'' musimy znaleźć i zabić oficerów wroga. W misji ''Train Station" musimy kontynuować nasz marsz aby znaleźć majora Zubowa. Podczas misji "Stalingrad Sewers" mamy za zadanie znaleźć Pawłowa i jego oddział w kanałach. W misji "Pavlov's House" mamy za zadanie zdobyć budynek, w którym można byłoby umieścić ludzi do kierowania ogniem artylerii.

Call of Duty: Finest Hour Edytuj

Pojawia się w misjach "Not One Step Back", "The Flag Must Fall", "Dead In Her Sights", "Defend the Factory", "Breakdown" i "Into Red Square".

Call of Duty: 2 Edytuj

Duża część rosyjskiej kampanii dzieje się w tym mieście. Najpierw w misji "Wysadzanie'', gdzie bronimy się przed kontratakiem Niemców, a potem musimy wysadzić ich kwaterę główną. W misji ''Naprawa przewodu'' gdzie musimy naprawić przewód radiowy i zniszczyć trzy niemieckie czołgi, w misji ''Rurociąg'', gdzie musimy przejść przez rury, zająć od Niemców stację kolejową i bronić jej. Następnie zniszczyć kolejne niemieckie czołgi i wrócić do magazynu i go zająć. W misji ''Atak o świcie'', gdzie musimy zająć apartamentowiec, ponownie magazyn i znowu zniszczyć niemieckie czołgi. Na końcu w misjach ''Ratusz" i "Towarzysz snajper" gdzie musimy się dostać do miasta i bronić przed Niemcami.

Call of Duty: World at War Edytuj

W misji "Wendeta" bierzemy udział w bitwie o Stalingrad i mamy za zadanie zabić niemieckiego generała Heinricha Amsela.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Wiktor Reznow opowiada Masonowi co się stało podczas owej bitwy i jak został zdradzony przez Dragowicza i Krawczenkę, którzy wbrew złożonej obietnicy nie wysłali posiłków.

Call of Duty: Black Ops III Edytuj

Akcja mapy Gorod Krovi rozgrywa się w Stalingradzie.