FANDOM

MW3tr
20px-Disambig-icon.png Dla podobnej serii punktów występujące w Call of Duty: Advanced Warfare, patrz Zdalnie sterowana wieżyczka .

Sterowana wieżyczka- seria ofiar występująca w Call of Duty: Modern Warfare 3.

DziałanieEdytuj

Zdobywana poprzez uzyskanie dwunastu zabójstw niekoniecznie bez śmierci. Sterowana Wieżyczka jest podobna do Działka strażniczego występującego w innych częściach Call of Duty, jednak wieżyczka sterowana posiada kilka różnic min. musi być kontrolowana przez jej właściciela, a dodatkowo posiada ona również zmniejszoną szybkostrzelność. Ten typ Wieżyczki jest zdolny obrócić się o 360 stopni dookoła osi oraz celować wysoko w górę. Naboje wystrzeliwane nie są w stanie przebić bardzo cienkich przeszkód, nawet takich jak stół czy płot. Podczas operowania nią przez gracza, widok zmienia się na termowizyjny co powoduje że wszyscy gracze zaczynają świecić się na biało, wyjątkiem są ci z atutem Asasyn.

Wieżyczki Sterowane świetnie nadają się do rozstawienia w korytarzach. Dodatkowo właściciel wieżyczki jest w stanie zniszczyć nawet najlepsze nagrody serii ofiar, do których można zaliczyć: Pave Low, Zrzut eskortowany, Strzelec Ospreya.

Następnym idealnym zastosowaniem tej nagrody serii ofiar jest rozstawienie przy celu który wrogowie mają wysadzić w trybie Demolki, lub przy flagach pojawiających się w trybie Dominacji.

GaleriaEdytuj