Cod4topright MW2icontr MW3tr BlackopsNewTopright Codghostsicon Findmakarovicon MWRtopright RealWorldtr

Strój Ghillie - strój wystepujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops, i Call of Duty: Ghosts, a także w Operacji Kingfish.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

MacMillan holding M4A1 COD4

MacMillan w stroju Ghillie

Kampania Edytuj

Przez całe misje "Wszyscy w kamuflażu" i "Jeden strzał, jeden trup" jako John Price nosimy wraz kapitanem MacMillanem nosimy ten strój, aby niezauważenie dostać się do miejsca oddania strzału w stronę Zachajewa. W misji "Ultimatum" i "Wszyscy na miejscu'' używany jest przez snajperów - Smitha i Scully'ego.

W misji "Niedokończone sprawy" snajperzy Toad i Archer noszą ten strój i osłaniają swój oddział głównie Ghosta, Roacha, Scarecrowa i Ozone'a. W następnej misji "Wróg mojego wroga" używany jest przez Soap'a. W misji "Jak za dawnych czasów" można zobaczyć go jak Kapitan Price go zdejmuje. Soap prawdopodobnie również go miał w tej misji.

Operacje specjalne Edytuj

Ghillie sniper with WA2000 MW2

Snajper w stroju Ghillie w misji "Ukryty"

Snajperzy noszący ten strój stanowią tu dużą trudność tak jak np. Kolosy, szczególnie na poziomie Weteran, ponieważ mogą chować się w trawie przez co trudno ich zobaczyć i zabić nas ok. 2 strzałami. Można ich jednak zobaczyć poprzez odbite światło z ich lunety. Pojawiają się pierwszy raz w misji "Ukryty" gdzie ukrywają się w trawie. Aby uzyskać perfekcyjne zabicie, gracz nie może ani razu zostać postrzelony przez snajpera. Później w misji "Atak na posiadłość" również atakują gracza z ukrycia. Jest ich około 8 lub 6. W tym trybie są wyposażeni w snajperkę WA2000 lub Dragunow.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Występuje tylko w trybie multiplayer po użyciu perku Duch. Wtedy gracz zakłada go i dzięki temu nie może zostać wykryty przez wrogą termowizję. Nie jest on również oznaczony czerwonym kwadratem gdy wróg namierza go z helikoptera, a po wycelowaniu w niego z broni nie pokazuje się czerwony napis oznaczający wroga.
Sandman and frost

Frost i Sandman w stroju Ghillie

Operacja Kingfish Edytuj

Używany jest przez Derka "Frosta" Westbrooka.

Call of Duty: Ghosts Edytuj

Eurocopter EC-635 Reveal Trailer CODG

Żołnierze Federacji w strojach Ghillie

W trailerze Call of Duty: Ghosts możemy zobaczyć żołnierzy noszących ten strój wyskakujących z helikoptera EC-635. W misji "Ścigany" żołnierze Federacji noszą te stroje i zaatakują gracza jeśli da się im wykryć.