FANDOM

MW3tr Cod4topright MWRtopright
20px-Disambig-icon.png Dla postaci występującej w Call of Duty 4: Modern Warfare, patrz Operator kamer AC-130.

Strzelec AC-130 - postać epizodyczna występująca w Call of Duty: Modern Warfare 3 w misjach "Gotowy do akcji" oraz "Żelazna dama" i być może w Call of Duty 4: Modern Warfare. W tej drugiej gracz przejmuje nad nim kontrolę.

Biografia Edytuj

Strzelec należał do United States Air Force, gdzie obsługiwał działa w specjalistycznym samolocie wojskowym AC-130. Do jego załogi należały także osoby znane jako "Operator systemu TV AC-130" i "OKO AC-130". Samolotem pilotowała osoba znana jako "Pilot AC-130".

9 października 2016 roku, czyli w czasie trwania rosyjskiej inwazji na Europę Strzelec wraz z załogą na rozkaz dowódców amerykańskiej armii polecieli do Paryża, by wesprzeć Amerykanów i ich sojuszników w walce z Rosjanami. Zadaniem Strzelca było osłanianie członków jednostki specjalnej Delta Force, którzy pojmali ważną dla USA osobę (Wiktor "Volk" Christienko). Strzelec przelatując nad Polami Elizejskimi zniszczył wtedy wiele czołgów, pojazdów opancerzonych i umocnień wroga. Dzięki niemu Delta dostarczyła dowództwu USA żywego Volka.

Jego status jest nieznany, lecz najpewniej przeżył wojnę.

Ciekawostki Edytuj