FANDOM

MW2icontr
Sub Base – mapa trybu wieloosobowego występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2.

Opis Edytuj

Średniej wielkości lokacja z zimową aurą. Zaczynając od miejsca odrodzenia Navy SEALs mamy przed sobą duży budynek oraz trasę na prawo. Na tej trasie możemy spotkać wrogów na początku meczu, więc trzeba uważać. Jeśli chodzi o budynek wymieniony wcześniej, to ma on dwa piętra. Jest on podzielony na trzy segmenty. W dolnym w którym można spotkać wrogów z pomieszczenia wyżej, ale można stamtąd też wyjść na dach. Środkowy segment ma największy parter. Jest to miejsce przechodzenia żołnierzy Specnazu na drugą część mapy, ale poza tym nie dzieje się tam za wiele. Górny segment jest najmniejszy, jednak z niego możemy także dostać się na dach. Właśnie nad tym segmentem jest zadaszenie przy wejściu na dach. To będzie strategiczne miejsce do obrony przed wrogiem. Można stamtąd ostrzelać wrogów pod nami. Wtedy przyda się nam granatnik. Jednak i tam trzeba uważać, bo wejść na dach jest więcej. Ogólnie na całym dachu trzeba uważać. Naprzeciw tego budynku, na zachód jest równie duży budynek z wyjściem na dach. Nie jest on tak często uczęszczany, ale można tam się ustawić, jeśli chcemy strzelać ze snajperki. Pełni on także ważną rolę w trybie Deadmatch oraz Znajdź i zniszcz.

Dobrą taktyką na tę mapę będzie opanowanie dachu, co najmniej jednego i stamtąd ostrzelać wroga poniżej. Jednak jeśli nie chcemy tego robić, bo wróg wezwie np. śmigłowiec czy Pocisk Predator który zagroziłby ludziom na dachu, to możemy także walczyć na ziemi, tuż przy spawnie Navy SEALs, Jest tam długa przestrzeń. Możemy się ukryć za skrzynkami i strzelać z LKM. Jeśli chodzi o serie ofiar, to przydatna będzie praktycznie każda, począwszy od śmigłowców wszelkiej maści jak i Nalot Harriera, Nalot precyzyjny i Pocisk Predator. Taktycznym rozwiązaniem będzie także radar. Gracze będą dobrze punktować, jeśli wyposażą się w pistolet maszynowy, najlepiej jeśli to będzie UMP45 z tłumikiem.