BlackopsNewTopright BO2topright

Szkolenie bojowe - tryb gry występujący w Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops II.

OpisEdytuj

Jest to symulacja trybu wieloosobowego, w której zmierzymy się z kierowanymi przez komputer botami. Jego celem jest przygotowanie gracza do prawdziwej rozgrywki multiplayer, zapoznanie go z mapami i broniami w grze. Statystyki zbierane podczas gry w szkolenie nie mieszają się z tymi w multiplayerze. Tak samo jest z CoD Points i zdobytym przez nas poziomem umiejętności. Domyślnie z botami grać można jedynie w Deathmatch i Deathmatch Drużynowy. Pozostałe tryby gry da się odblokować w konsoli, boty jednak nie są w nich dostępne. Również dostępne są tryby hardcore. Gracz w trybie szkolenia nie może osiągać kolejnych prestiżów.

Zachowanie botówEdytuj

  • Boty mają wyznaczone ścieżki którymi zawsze chodzą, rzadko kiedy z nich wychodzą.
  • Posiadają "aimbota" oraz "wallhacka" prawdopodobnie po to aby mogły poprawnie działać jednak bywa to wkurzające dla niektórych graczy.
  • Boty chodząc przez prawie cały czas patrzą w ziemie.
  • Jeżeli gracz zrani bota to on mimo tego że nie widział gracza i tak będzie szedł w jego kierunku.
  • Po każdej śmierci mają inną klasę tak więc mają ich teoretycznie nieskończenie wiele, lecz mogą podnieść broń gracza.
  • Na poziomie trudności "Rekrut" nie używają granatów ale potrafią je rzucić "przez przypadek" chcąc odrzucić granat gracza.
  • Na tym samym poziomie trudności boty celują około 2- 3 sekundy przed oddaniem strzałów, jednak na weteranie potrafią gracza przez ściany zabijać z powodu wallhacka.
  • Na rekrucie prawie w ogóle nie sprintują, tylko na kilku ścieżkach.
  • Często blokują drzwi.
  • Jeżeli bot posiada strzelbę będzie szedł w stronę gracza patrząc się na niego i kiedy będzie dostatecznie blisko, strzeli.
  • Nie posiadają odrzutu co widać w killcamie.
  • Brak odrzutu może powodować że bot z podwójną bronią będzie spokojnie zabijał gracza przez całą mapę.
  • Jeżeli bot do ciebie celował a ty się schowałeś to on zacznie iść do ciebie kucając i celować przez ścianę.
  • Czasami zabijają nożem nawet go nie wyjmując.
  • Jeżeli jest poziom trudności normalny lub wyższy i boty używają granatów to często tomahawka też użyją jak granat.
  • Kiedy kierują RC-XD próbują strzelać do gracza przez co wysadzają samochodzik i często samych siebie mimo że gracz jest np. 50 metrów dalej.
  • Jeżeli są psy obronne to często ignorują gracza i strzelają do psów jak tylko mają możliwość.

CiekawostkiEdytuj

  • Boty rzadko używają wyposażenia (np. Claymore).