BlackopsNewTopright BO2topright AWtopright

Szkolenie bojowe - tryb gry występujący w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis

Jest to symulacja trybu wieloosobowego, w której zmierzymy się z kierowanymi przez komputer botami. Jego celem jest przygotowanie gracza do prawdziwej rozgrywki multiplayer, zapoznanie go z mapami i broniami w grze. Statystyki zbierane podczas gry w szkolenie nie mieszają się z tymi w multiplayerze. Tak samo jest z CoD Points i zdobytym przez nas poziomem umiejętności. Domyślnie z botami grać można jedynie w Deathmatch i Deathmatch Drużynowy. Pozostałe tryby gry da się odblokować w konsoli, boty jednak nie są w nich dostępne. Również dostępne są tryby hardcore. Gracz w trybie szkolenia nie może osiągać kolejnych prestiżów.

Zachowanie botów

  • Boty mają wyznaczone ścieżki którymi zawsze chodzą, rzadko kiedy z nich wychodzą.
  • Posiadają "aimbota" oraz "wallhacka" prawdopodobnie po to aby mogły poprawnie działać jednak bywa to wkurzające dla niektórych graczy.
  • Boty chodząc przez prawie cały czas patrzą w ziemie.
  • Jeżeli gracz zrani bota to on mimo tego, że nie widział gracza i tak będzie szedł w jego kierunku.
  • Po każdej śmierci mają inną klasę tak więc mają ich teoretycznie nieskończenie wiele, lecz mogą podnieść broń gracza.
  • Na poziomie trudności "Rekrut" nie używają granatów, ale potrafią je rzucić "przez przypadek" chcąc odrzucić granat gracza.
  • Na tym samym poziomie trudności boty celują około 2-3 sekundy przed oddaniem strzałów, jednak na weteranie potrafią gracza przez ściany zabijać z powodu wallhacka.
  • Często blokują drzwi.
  • Jeżeli bot posiada strzelbę będzie szedł w stronę gracza patrząc się na niego i kiedy będzie dostatecznie blisko, strzeli.
  • Nie posiadają odrzutu co widać w killcamie.
  • Brak odrzutu może powodować, że bot z podwójną bronią będzie spokojnie zabijał gracza przez całą mapę.
  • Jeżeli bot do gracza celował, a ten się schował to zacznie on iść do niego kucając i celując przez ścianę.
  • Czasami zabijają nożem nawet go nie wyjmując.
  • Jeżeli poziom trudności jest normalny lub wyższy i boty używają granatów to często rzucą tomahawka, tak jakby był on granatem.
  • Jeżeli gracze wezwał psy obronne, to boty będą strzelać do nich zamiast do niego.

Ciekawostki

  • Boty rzadko używają wyposażenia (np. Claymore).