FANDOM

Bodstopright BO2topright BODtr AWtopright BO3topright
20px-Disambig-icon.png Dla perku o podobnym działaniu, patrz Szybkie wyciągnięcie.
20px-Disambig-icon.png Dla perku o podobnym działaniu z Call of Duty: World at War, patrz Odrzucenie.

Szybkie dłonie – atut występujący w Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS), Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Black Ops: Declassified, Call of Duty: Advanced Warfare i Call of Duty: Black Ops III.

Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS) Edytuj

Atut ten umożliwia graczowi szybciej przeładowywać oraz rozbrajać i uzbrajać bomby.

Call of Duty: Black Ops II Edytuj

W tej części pozwala on graczowi szybciej i używać zmieniać broni, granatów czy wyposażenia. Redukują one czas zmiany broni o ok. 50%, a czas na użycie ekwipunku czy wyposażenia o 40%. Dotyczy to również podnoszenia broni. Pozwala on też na podniesienie rzuconego przez wroga granatu, zresetowanie czasu do wybuchu i dalsze jego rzucenie.

Galeria Edytuj

Call of Duty: Black Ops: Declassified Edytuj

Atut ten powraca w Call of Duty: Black Ops: Declassified i tak jak poprzednio pozwala szybciej zmieniać broń.

Call of Duty: Advanced Warfare Edytuj

W tej części pozwala on na przeładowywanie i zmianę broni podczas biegu, a także szybsze używanie egzo umiejętności i egzo wyrzutni.

Call of Duty: Black Ops III Edytuj

Powraca on w tej części i pozwala na szybsze użycie lub zmianę broni, granatów, i ekwipunku.